|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: nou, zou eens tijd worden... het zal me niets verbazen als de boekhouding op tafel komt dat ze veel geld in eigen zak steken... zeg maar 't zelfde principe als mensen die een zogenaamde woekerpolis hebben... |
|
Vraag me af hoe de geldwolven dit willen aanpakken: quote: Lijkt me een vrij onmogelijk iets. En waar gaat het geld van de boetes heen? [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 02-10-2009 14:20] Boeiender |
|
...uiteraard verdwijnen die boetes in de zakken van die opgedirkte buma stema pantalon-temeiers en hufters in te nette pakken... fijne organisatie is het... steeds bezig met zogenaamd het auteursrecht te beschermen... wanneer betalen ze alle bands, auteurs etc eens echt uit? (zie artikel hierboven). |
|
quote: Dusssssssss....... Boeiender |
|
Hehehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
quote: Het gaat weer eens fokking nergens over en wat mij betreft kan dat hele bedrijf de vinkenteringbloemetjes krijgen. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Erg grappig filmpje ja. |
|
Hehe, "geen angst, hij weet niets van je youtubeaccount" LOL Boeiender |
|
http://www.dumpert.nl/mediabase/659921/38ac3a0b/uitgelekte_buma_promo.html Geniaal! Vanaf nu bestempel ik dries als cultheld, prachtig dit! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Hoe dat dan ook aan komt rennen. More Evil0r Than Skelet0r |
|
weet een van jullie waar zo'n registratieformulier van de belastingdienst te krijgen is? Welke afdeling van de belastingdienst kan ik daarvoor benaderen? Iemand een contactadres? Groet, Koen |
|
quote: http://www.belastingdienst.nl/download/ Wat een verstand zeg.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gisteren was er wel een interessante docu op over het downloaden en remixen van muziek. En omdat ik geen ander topic kan vinden waar het in past doe ik het hier maar even: http://www.ripremix.com/ I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Error establishing a database connection We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Voor particulieren hebben ze de regeling toch al terug gedraaid? Enige kutte is dat je dan ook geen reclame op je dite mag hebben staan anders zien ze het toch als commercieel doeleinde, dus op hyves en myspace met een onbetaalde account ben je al de sjaak. Stelletje uitzuigers zijn het. Ik zou zoiets juist meer zien als promotie en reclame voor een artiest... My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Wat slecht... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 26-11-2009 19:13] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
zo, net de boel weer ingevuld voor de obtuse / grindbashers split-cd. naast het voor mij bekende pieb-formulier en de vrijwaringformulieren nu ook een IPR (Intellectuel Property Rights) formulier... dat dient om het piraten het minder makkelijk te maken en wie de mastereigenaar is... best wel jammer... had graag het volgende gehoord... "goejemiddag beste luisteraars en collega's zendamateurs... hier is koestal fm en ut eerste plaatje is van Obtuse en heet Inbred en is speciaal aangevraagd door de jongens van de Jong stratemakerij veur de collega's van Willems bestratingen... nou eu, luuster maar even gezellig met he..." |
|
... zo, iedereen heeft de jaaropgave binnen. heeft iedereen die bij b.s. aangesloten is ook wederom een afrekening gehad? \m/ |
|
niemand? |
|
Nope niets gehad, terwijl ik er gisteren achter kwam dat er daadwerkelijk spul van ons wat buma rechten heeft op de radio gedraaid is. |
|
tja... ligt geheel in de (c.q. mijn) lijn der verwachtingen... OPLICHTERS zijn het! |
|
Je moet echt in de top zoveel artiesten zitten wil je wat geld zien. Ze weken meer met schattingen dan dat ze echt alles uitzoeken. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Ze zijn ook nog eens bijzonder sloom. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |