|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2013/Eurosonic-Noorderslag-2013/ESNS13-talkshow-Hein-van-der-Ree-Buma.html |
|
Buma/Stemra in de clinch met poppodium Melkweg De auteursrechtenorganisatie Buma/Stemra is woest op Melkweg-programmeur John van Luijn, nadat hij de vereniging verleden week betichtte van "gelegaliseerde mafiatrucjes". Foto: ANP In een interview met 3VOOR12 haalde Van Luijn hard uit naar Buma/Stemra. "Zij stelen geld van de clubs, dat ze zogenaamd niet allemaal legaal kunnen doorsluizen", aldus Van Luijn. "Nadat ze er eerst zelf auto's en huizen van gekocht hebben, gaan ze zelf feestjes als Buma Rotterdam Beats organiseren." Deze uitspraken schoten Buma Cultuur-directeur Frank Helmink in het verkeerde keelgat. "Deze aantijgingen zijn niet alleen flagrant onjuist, maar ook nog eens zeer kwalijk, grievend en uitermate schadelijk voor de vereniging Buma en al haar leden", vindt Helmink. Schandelijk "Het moge duidelijk zijn dat de beschuldigingen als uitermate ernstig worden ervaren. Schadelijk en schandelijk." John van Luijn verdedigt zijn uitspraken in een reactie op 3VOOR12, door te stellen dat de gedane uitspraken "geheel op persoonlijke titel" zijn geschied en niet de mening van de Melkweg zelf vertegenwoordigen. "Ik vind het een gotspe dat ze zich verschuilen achter de persoonlijke titel van John", zegt Helmink, die vindt dat het poppodium dit publiekelijk moet rechtzetten. "Dat de Melkweg dit niet in het openbaar wil doen, maar achter gesloten deuren, is wat vreemd, omdat ik volgens mij in een medium voor stelende dief en maffialid wordt uitgemaakt." Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
:') Oei oei, laten wij maar bang zijn voor Don Helmink. |
|
Dief en maffia, ja, dat klinkt toch echt als Buma Stemra. * stelende dief * euh... right. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 01-03-2014 13:26] Boeiender |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
On topic graag. |
|
Dit is inderdaad wel heel erg offtopic. Is alles wel goed met je Maurice? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Geen idee wat er verder aan subsidies rondgaan, en wat de verdeling is? Maar 't lijkt wat buitensporig en oneerlijk When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: En al die klassieke orkesten dan die ook subsidie ontvangen, ik zie het probleem niet zo. En ze hebben gewoon een hele goeie manager blijkbaar. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Hehe, nou je het zegt Het uitgangspunt was 'bevordering van de Nederlandse muziekindustrie' zonder een nieuw topic aan te maken voor een berichtje wat enig stof doet opwaaien. Had idd bij 'nieuws' gekund. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-08-2016 12:41] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Sja.. Dat men podia subsidieert lijkt mij een goed iets, maar een band zoveel toestoppen... Geldverspilling deluxe lijkt mij. Boeiender |
|
Je bent gewoon jaloers omdat jullie met Grindbashers nu subsidie mislopen. |
|
quote:Wij zijn trots dat we zelf alles regelen. DIY keerl. DIY. Boeiender |
|
quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Onbegrijpelijk dat ze dus zoveel geld krijgen terwijl ze het niet verdienen. Letterlijk niet verdienen. Het is dus gewoon een uitkering. En waarom? Zijn ze gehandicapt ofzo? |
|
Lol Misschien dat ze nu mooie liedjes kunnen gaan opnemen, want wat ik tot nu toe gehoord heb, wát een ellende. Ik vind dit zo niet goed. Beetje wat Ralph met spinvis heeft. [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 06-08-2016 21:05] VIESPEUK!!! |
|
is dit BREIN? signature |
|
quote:Brein is inderdaad aan buma stemra gelieerd. Boeiender |
|
Interessante filering over het onderwerp en de manier van berichtgeving erover: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |