|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
jaja, de mantel der onwetendheid is een warme mantel. ik heb niet gestudeerd, maar ik ken het gevoel wel, heb veel gereisd, geleerd etc. zelf wou ik, dat ik geen journaal keek, of de krant las. maar ik moet het weten, wat is er gebeurd? je kunt niet genoeg info hebben, lijkt de media te zeggen. het leek fijner, die tijd dat het je niet zoveel nieuws naar ja haren geslingerd kreeg. veelsteveel stof tot nadenken, aargh. Oud Vuil. |
|
bier is hiervoor de oplossing |
|
quote: hmmm, ik rook wiet en drink bier, elke dag. zou dit iets zeggen? Oud Vuil. |
|
quote:misschien, maar laten we het zinnig houden inplaats van onzinnig. Maar ik denk dat je vanzelf toch dingen vergeet, maar ik ben nog een jong jochie. Dus ik weet er nog niet zoveel van. Maar er komt tegenwoordig wel veel informatie op ons af. Internet, tv etc. Misschien is dit toch niet al te goed voor ons. |
|
"Hoe meer je weet, hoe minder je weet" zei diene van Nederlands vroeger altijd (allez hij zei ook veel andere dingen), maar dit klopt dus wel En teveel weten, ook al gehad, dan moet je je bek hoduen tegen iemand terwijl je weet dat hij heel anders zou gaan reageren als je zegt wat jij weet en hij neit Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
"je kan nooit genoeg weten." Kan dat ook? |
|