IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Aeternus Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-12-2002 21:01 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hoe vaker ik Ascension of terror draai, hoe beter hij me is gaan bevallen.. In het begin had ik er vrij weinig mee, net als met Shadows of Old, ik was meer weg van de eerste twee platen, maar toen ik het album een beetje beter leerde kennen ben ik het zeer gaan waarderen.. Erg gaaf.. Ik hoop dat de nieuwe cd ook weer goed wordt..


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-12-2002 22:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Aeternus is dus NIET uit elkaar.Heb zelf regelmatig contact met Ronny(Ares) en die verhalen van Nijmegen zijn enkel geruchten om de ware reden van de aflassing van de tour te verdoezelen.Voor regelmatige updates op de enige echte officiele site kijk dan op:
www.aeternus.ch
Tevens zijn er plannen in de maak om Aeternus komend jaar op europese tour te sturen(details volgen).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-12-2002 22:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2002 16:48 schreef Gunman het volgende:


Vraagje: Hoe heet dat folk-zijproject van Ares? ik breek er mn kop over maar kan er echt niet meer opkomen.

Corona Borealis (hoewel dit niet een project van Ares is ,hij werkt alleen mee aan deze cd).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 31-03-2003 9:10 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Weet iemand of deze band dit jaar nog naar Nederland komt, cd's uitbrengt, of andere voor ons aantrekkelijke activiteiten gaat ondernemen?


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 31-03-2003 9:39 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Hmm... persoonlijk vind ik het nieuwere werk van Aeternus niet zo goed meer, voor mij (maar ja wie ben ik...) is het meer gewoon een potje snel raggen! Terwijl hun eerste 2 cd's zo verschrikkelijk duister waren! Beyond the Wandering Moon heb ik zelfs gekocht in dat heerlijke omgekeerde kruis digipak! he he! Die muziek maakte een zeer sterke indruk op mij! En daarna, echt waar, het meesterwerkje uit de collectie van Aeternus. And So The Night Became, helaas pas gekocht met de 3 bonus track ectra cd erbij maar die cd draai ik nog steeds grijs! Trouwens echt een heerlijk nummer op die extra cd (het meest duistere nummer ever, maar ik ken effe niet op de naam komen, die extra nummers staan trouwens ook niet op hun homepage, ken iemand mij helpen?)

Anyways, ik ben benieuwd hoe hun nieuwe plaat gaat klinken die nu voor 05-05-2003 gepland staat (www.aeternus.ch) De titel van de plaat is veel belovend!



I Find That I Am Not There...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-03-2003 10:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

And so the Night Became is idd een wereldplaat!
Uit m'n hoofd weet ik 1 titel op dat extra cd-tje nl Dark Rage. Dit nummer is opnieuw opgenomen voor het (wat mindere) Shadows of Old - album. Ascension of Terror heerscht trouwens ook.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 31-03-2003 10:19 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2003 9:10 schreef Valorian666 het volgende:
Weet iemand of deze band dit jaar nog naar Nederland komt, cd's uitbrengt, of andere voor ons aantrekkelijke activiteiten gaat ondernemen?


Nieuwe cd komt er dus aan, zoals hierboven al staat. Als het goed is komen ze ook naar Nederland samen met Windir . Hub weet hier meer over


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 31-03-2003 17:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Aeternus gaat maar 1 optreden in Nederland(13 juni)doen dit jaar.Het hadden er meer kunnen zijn maar de zalen in Nederland zijn niet geinteresseerd in deze geniale band.Wel worden en 2 shows in Frankrijk gespeeld en naar het uitziet 1 in Belgie en 1 in Duitsland.
Ik blijf het vreemd vinden dat zalen geen interesse hebben in deze show met Windir en Bolthorn samen
Het blijft een feit dat de programmeurs nogal erg lui en laks zijn aangelegd in Nederland.(mogen een voorbeeld aan Belgie nemen!!!).

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 31-03-2003 18:37]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 31-03-2003 18:34 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Hatsaa! Dan heeft neerland pech en zullen we andere landen moeten lastig vallen, ook leuk!

Vet gedaan Hub!

[Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 31-03-2003 18:35]



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 31-03-2003 18:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2003 18:34 schreef Grimnir het volgende:
Hatsaa! Dan heeft neerland pech en zullen we andere landen moeten lastig vallen, ook leuk!

Vet gedaan Hub!
Inderdaad,dan heeft Nederland pech!Jammer voor de fans want die kunnen er niks aan doen.

Heuy verdient trouwens net zo veel credits aangezien wij dit samen doen!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


ilyc
Usericon van ilyc
Posted 31-03-2003 18:57 by ilyc Wijzig reactieProfiel van ilycQuote dit bericht

Argh, wat achterlijk!
Ik had me namelijk best verheugd op dat concert, GVD...Hub (of Heuy); Kunnen jullie al vertellen welke zaal het wordt?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 31-03-2003 19:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2003 18:57 schreef ilyc het volgende:
Argh, wat achterlijk!
Ik had me namelijk best verheugd op dat concert, GVD...Hub (of Heuy); Kunnen jullie al vertellen welke zaal het wordt?
Helaas nog niet maar we hopen dit eind deze week bekend te kunnen/mogen maken


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


pien-23
Usericon van pien-23
Posted 31-03-2003 19:53 by pien-23 Wijzig reactieProfiel van pien-23Quote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2003 10:19 schreef Vlkodlak Als het goed is komen ze ook naar Nederland samen met Windir . Hub weet hier meer over

Laat je weten waar?


leuke naam hè?!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 31-03-2003 19:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2003 19:53 schreef pien-23 het volgende:
Laat je weten waar?
Zoals in mijn vorige post al gezegd hopen we dit eind deze/begin volgende week bekend te maken(komt uiteraard hier op ZM te staan).

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 31-03-2003 19:59]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 01-04-2003 12:33 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 31 maart 2003 18:38 schreef Hub de Gallier het volgende:
Inderdaad,dan heeft Nederland pech!Jammer voor de fans want die kunnen er niks aan doen.

Heuy verdient trouwens net zo veel credits aangezien wij dit samen doen!


Dat is zeker zo, H&H!

Trouwens als we er een knallend optreden van maken mogen ze vast wel vaker in NL komen ;-)




Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 01-04-2003 17:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2003 12:33 schreef Grimnir het volgende:
Dat is zeker zo, H&H!

Trouwens als we er een knallend optreden van maken mogen ze vast wel vaker in NL komen ;-)


Hey Grimnir,wij(H&H) willen Bolthorn in ieder geval op Hub & Heuy festival deel 4 ergens eind dit jaar


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 30-04-2003 12:22 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Komt de nieuwe cd niet op 5 mei uit???


I Find That I Am Not There...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-04-2003 12:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 12:22 schreef rvanderholst het volgende:
Komt de nieuwe cd niet op 5 mei uit???

Yep,nieuwe Aeternus komt 5 mei uit alsook de europese versie van Windir "Likferd".


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 30-04-2003 13:15 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

quote:
Op 30 april 2003 12:24 schreef Hub de Gallier het volgende:
Yep,nieuwe Aeternus komt 5 mei uit alsook de europese versie van Windir "Likferd".


hij klinkt al heerlijk, waar ascension geeindigd is zou je kunnen zeggen.


I welcome you to a world pitch black


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-04-2003 13:25 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik verwacht elk moment een promo in de brievenbus welke Ronny opstuurt.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 30-04-2003 13:27 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2002 22:23 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb zelf regelmatig contact met Ronny(Ares)


Ronny? Hahahahahahaha......


Tum podem extulit horridulum...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-04-2003 14:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 13:27 schreef Nihil het volgende:
Ronny? Hahahahahahaha......


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 30-04-2003 14:35 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ik ben zeer benieuwd naar het nieuwe album (a darker monument).
Heb er 1 nummer van gehoord en dan roste weer ontiegelijk.
Zodra hij uit is zal hij in mijn bezit zijn.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 30-04-2003 15:34 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Heb het album een tijdje geleden al gedownload. Ik zal 'em zeker wel kopen, maar ik blijf hunkeren naar de tijd van "...And So the Night Became"...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 30-04-2003 15:41 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 14:32 schreef Hub de Gallier het volgende:



Moet je waarschijnlijk een Gentenaar voor zijn om die te snappen


Tum podem extulit horridulum...


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen