![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Aeternus is dus NIET uit elkaar.Heb zelf regelmatig contact met Ronny(Ares) en die verhalen van Nijmegen zijn enkel geruchten om de ware reden van de aflassing van de tour te verdoezelen.Voor regelmatige updates op de enige echte officiele site kijk dan op: www.aeternus.ch Tevens zijn er plannen in de maak om Aeternus komend jaar op europese tour te sturen(details volgen). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Corona Borealis ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Weet iemand of deze band dit jaar nog naar Nederland komt, cd's uitbrengt, of andere voor ons aantrekkelijke activiteiten gaat ondernemen? ![]() |
|
Hmm... persoonlijk vind ik het nieuwere werk van Aeternus niet zo goed meer, voor mij (maar ja wie ben ik...) is het meer gewoon een potje snel raggen! Terwijl hun eerste 2 cd's zo verschrikkelijk duister waren! Beyond the Wandering Moon heb ik zelfs gekocht in dat heerlijke omgekeerde kruis digipak! he he! Die muziek maakte een zeer sterke indruk op mij! En daarna, echt waar, het meesterwerkje uit de collectie van Aeternus. And So The Night Became, helaas pas gekocht met de 3 bonus track ectra cd erbij maar die cd draai ik nog steeds grijs! Trouwens echt een heerlijk nummer op die extra cd (het meest duistere nummer ever, maar ik ken effe niet op de naam komen, die extra nummers staan trouwens ook niet op hun homepage, ken iemand mij helpen?) Anyways, ik ben benieuwd hoe hun nieuwe plaat gaat klinken die nu voor 05-05-2003 gepland staat (www.aeternus.ch) De titel van de plaat is veel belovend! ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
And so the Night Became is idd een wereldplaat! Uit m'n hoofd weet ik 1 titel op dat extra cd-tje nl Dark Rage. Dit nummer is opnieuw opgenomen voor het (wat mindere) Shadows of Old - album. Ascension of Terror heerscht trouwens ook. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Nieuwe cd komt er dus aan, zoals hierboven al staat. Als het goed is komen ze ook naar Nederland samen met Windir ![]() ![]() ![]() |
|
Aeternus gaat maar 1 optreden in Nederland(13 juni)doen dit jaar.Het hadden er meer kunnen zijn maar de zalen in Nederland zijn niet geinteresseerd in deze geniale band.Wel worden en 2 shows in Frankrijk gespeeld en naar het uitziet 1 in Belgie en 1 in Duitsland. Ik blijf het vreemd vinden dat zalen geen interesse hebben in deze show met Windir en Bolthorn samen ![]() Het blijft een feit dat de programmeurs nogal erg lui en laks zijn aangelegd in Nederland.(mogen een voorbeeld aan Belgie nemen!!!). [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 31-03-2003 18:37] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Hatsaa! Dan heeft neerland pech en zullen we andere landen moeten lastig vallen, ook leuk! Vet gedaan Hub! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 31-03-2003 18:35] ![]() |
|
quote:Inderdaad,dan heeft Nederland pech!Jammer voor de fans want die kunnen er niks aan doen. Heuy verdient trouwens net zo veel credits aangezien wij dit samen doen! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Argh, wat achterlijk! Ik had me namelijk best verheugd op dat concert, GVD...Hub (of Heuy); Kunnen jullie al vertellen welke zaal het wordt? ![]() |
|
quote:Helaas nog niet maar we hopen dit eind deze week bekend te kunnen/mogen maken ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Laat je weten waar? leuke naam hè?! ![]() |
|
quote:Zoals in mijn vorige post al gezegd hopen we dit eind deze/begin volgende week bekend te maken(komt uiteraard hier op ZM te staan). [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 31-03-2003 19:59] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Dat is zeker zo, H&H! Trouwens als we er een knallend optreden van maken mogen ze vast wel vaker in NL komen ;-) ![]() ![]() |
|
quote:Hey Grimnir,wij(H&H) willen Bolthorn in ieder geval op Hub & Heuy festival deel 4 ergens eind dit jaar ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Komt de nieuwe cd niet op 5 mei uit??? I Find That I Am Not There... ![]() |
|
quote:Yep,nieuwe Aeternus komt 5 mei uit alsook de europese versie van Windir "Likferd". Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: hij klinkt al heerlijk, waar ascension geeindigd is zou je kunnen zeggen. I welcome you to a world pitch black ![]() |
|
Ik verwacht elk moment een promo in de brievenbus welke Ronny opstuurt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Ronny? Hahahahahahaha...... ![]() Tum podem extulit horridulum... ![]() |
|
quote: ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Ik ben zeer benieuwd naar het nieuwe album (a darker monument). Heb er 1 nummer van gehoord en dan roste weer ontiegelijk. Zodra hij uit is zal hij in mijn bezit zijn. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Heb het album een tijdje geleden al gedownload. Ik zal 'em zeker wel kopen, maar ik blijf hunkeren naar de tijd van "...And So the Night Became"... ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Moet je waarschijnlijk een Gentenaar voor zijn om die te snappen ![]() Tum podem extulit horridulum... ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |