IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Aeternus Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-06-2006 23:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ben er nog niet helemaal weg van


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-06-2006 0:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

En dat terwijl het een echt gaaf plaatje is


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-06-2006 0:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, toch, leuk wel. Zit nog teveel met Wandering in me kop denkk


signature


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 16-06-2006 1:04 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

De nieuwe is wel wat "directer" dan A darker monument, scherper zeg maar.
Er zitten wel terug de nodige stijlelementen in die Aeternus ook ten tijde van Shadows of old interessant maakten voor mij...maar een nieuwe "...and so the night became" is het natuurlijk niet...wat op zicht geen ramp is, alleen is het "terug naar vroeger" niet zoo fel aanwezig als velen gehoopt hadden.
Wel komt hier en daar die special klare zang terug, da's wel te smaken.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 24-06-2006 12:45 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik heb Hexaeon nu ook een aantal keer gehoord. Hij valt me bepaald niet tegen. Dit is zeker hun sterkste plaat sinds Shadows of Old. Lekkere sfeer, goede zang, voldoende afwisseling en ook nog eens een aardig eigen geluid. Al met al stukken beter dan de laatste twee albums, enige nadeel is dat hij wat aan de korte kant is.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-06-2006 12:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Kort maar krachtig


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 18-10-2010 18:21 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Is dit volk nog bezig? Heb het nu opstaan en het blijft monsterlomp


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 18-10-2010 18:25 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Al wat gevonden op hun maispees.

June 2010, Aeternus relieves Dreggen, their guitarist since 2005 and replaces him with Specter, a Bergen guitarist from the growing BM band Gravdal.

Aeternus currently works on new material as well as training Specter and they hope to have the means to enter the studio next year for their 7th album.




www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 18-10-2010 18:38 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Pfff, die laatste deed mij al niks. Ik heb er geen goed oog in. Bij Aeternus duurt alles ook altijd een hele eeuwigheid. Dat moet zo ongeveer de minst professionele band ooit zijn.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-10-2010 19:02 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2010 18:21 schreef verlepte theedoek het volgende:
het blijft monsterlomp


Vooral Beyond The Wandering Moon!

Machtige plaat is dat.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 18-10-2010 19:33 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik zou ook wel weer eens wat nieuw werk willen horen. Maar dan bij voorkeur in de stijl van de albums tot en met 'Ascension Of Terror'. Daar steekt het meest recente plaatwerk toch nogal schril bij af...

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 18-10-2010 19:34]


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-10-2010 19:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2010 18:38 schreef Count Usher het volgende:
Bij Aeternus duurt alles ook altijd een hele eeuwigheid. Dat moet zo ongeveer de minst professionele band ooit zijn.
Dat komt omdat buiten Ronny alle leden andere bands hebben die allemaal voorrang hebben waardoor Aeternus op langere baan geschoven word. En dat het langer duurt heeft niks met professionaliteit te maken want professioneel zijn ze zeker.
Anyway, nieuwe numers zijn zowat klaar en ze zijn momenteel druk bezig alles goed te repeteren om de studio in te kunnen duiken.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Jan-Willem
Duister Heerschap
Usericon van Jan-Willem
Posted 18-10-2010 20:38 by Jan-Willem Wijzig reactieProfiel van Jan-WillemQuote dit bericht

Dat is zeker goed nieuws, ik hoop dat we snel wat van dat nieuwe materiaal kunnen gaan horen en als ze daarna op tour gaan zou dat helemaal geweldig zijn


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-10-2010 21:00 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Pffhaha. Heb weleens een backstage met ze gedeeld. Bepaald geen vrolijke Fransen en Française, die figuren. Ik moest, toen ze zich aan het schminken waren voor op het podium, heel erg aan Ben Kramer denken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-10-2010 21:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Schmink dragen ze al zo'n 10 jaar niet meer en sinds die tijd hebben er vele bezettingswisselingen plaatsgevonden waarbij alleen Ronny nog van de originele line-up over is. En geen vrolijke Fransen? Hehehe, dan ken je Ronny blijkbaar niet. Nee, zo wat oordelen uitten over mensen die je verder niet kent buiten het feit dat je ooit in een grijs verleden een backstage hebt gedeeld is niet geheel terecht vind ik.
Maar goed, zo zit de mens nu eenmaal in elkaar.......


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-10-2010 21:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 oktober 2010 21:09 schreef Hub de Gallier het volgende:
Schmink dragen ze al zo'n 10 jaar niet meer en sinds die tijd hebben er vele bezettingswisselingen plaatsgevonden waarbij alleen Ronny nog van de originele line-up over is. En geen vrolijke Fransen? Hehehe, dan ken je Ronny blijkbaar niet. Nee, zo wat oordelen uitten over mensen die je verder niet kent buiten het feit dat je ooit in een grijs verleden een backstage hebt gedeeld is niet geheel terecht vind ik.
Maar goed, zo zit de mens nu eenmaal in elkaar.......
Ik oordeel niks. Vond het gave muziek, maar nogal saaie lui die ene keer. Wie weet is die Ronny, wie het ook mag zijn, een party pooper waarbij zelfs Gerard Joling verbleekt in de privésfeer, maar toen waren ze nogal bezig met evil Knievel zijn en zich van iedereen afzonderen. Maar goed, vermoedelijk zit ik er dus dik naast.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 18-10-2010 23:55 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 18 oktober 2010 21:00 schreef bastianus het volgende:
Bepaald geen vrolijke Fransen en Française, die figuren.


quote:
Op 18 oktober 2010 21:09 schreef Hub de Gallier het volgende:
En geen vrolijke Fransen?


Het zijn toch Noren moehahahahaha
Anyways, erg benieuwd naar het nieuwe werk, want tot nu toe heeft alles van deze band me zeer goed kunnen bekoren



www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-02-2011 23:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

And The Seventh His Soul Detesteth mag ook wel es beginnen komen... bijna een jaar al in de maak


signature


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 01-10-2011 18:06 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Nieuw platenlabel hebben ze ook weer aan de haak geslagen.

Cd is voor in 2012, wist Ares me te vertellen.


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Henox666
Back in black
Usericon van Henox666
Posted 02-10-2011 13:00 by Henox666 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Henox666Quote dit bericht



Kikadewado


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-01-2012 12:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-03-2013 14:03 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Zow, die nieuwe heerst wel even een stukje harder dan die vorige, zeg! Super!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Jokke
Usericon van Jokke
Posted 29-03-2013 14:16 by Jokke Wijzig reactieProfiel van JokkeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/grownbelow

Ben de band al een tijdje uit het oog verloren. Nog maar eens opsnorren dan


Horns up!


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 30-03-2013 16:10 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Ai, ai, ai, heul erg fijn ploatien. Heerlijk bruut


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-11-2023 20:25 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen