![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Héhé, ik snap m ook ja ![]() Anyway, ik heb es goed geluisterd naar 'beyond the wandering moon' en 'and so the night became' en ik ben bij nader inzien toch wel onder de indruk ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 23-10-2003 22:10] ![]() |
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en binnenkort komen ze in de baroeg ![]() ![]() ![]() |
|
Oja? Ergens in Belgie ook? ![]() |
|
Dat durf ik niet te zeggen. Ik weet wel dat het optreden in de Baroeg de enige is in Nederland. Zou je ff hun site moeten checken. ![]() |
|
Van hun site dus 15.11.03 Belgium Knock Herzele ![]() Eindelijk ![]() Héhé, "knock" [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 23-10-2003 22:18] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
15/11... neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh... tis ook Gojira die dag... ![]() ![]() |
|
quote: Waar in Belgie ligt dat? Als het een beetje in de buurt is van de Nederlandse grens ga ik daar misschien ook wel even heen. ![]() |
|
quote: Eens zien *zooi laadt niet, in de buurt van Zottegem, pak Maporama eens* Op de site www.konk.be is het wel nog niet te zien. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 23-10-2003 22:24] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
dank u ![]() ![]() |
|
Aeternus moet op n andere dag komen, ik wil ze ook zien. ![]() ![]() |
|
Dan kom je naar de Baroeg, altijd gezellig ![]() ![]() |
|
Heb net mijn nieuwste Aeternus interview van afgelopen week online gegooid op vampire magazine ![]() Hier staat ook te lezen over de nieuwe muzikale koers die ze uit gaan;namelijk terug naar de roots!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Weet iemand wat voor bonus tracks (3 stuks) er op de "And so the night became" versie van Karmageddon Media staan?? ![]() |
|
quote:Bedoel je de tour edition bonus disc? Daar stonden deze nummers op: Dark Rage Fire and Wind In the Darkest Circles of Time Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:Nee,niet deze.De eerste 4 albums zijn gisteren opnieuw uitgebracht met ander artwork,lay-out en nieuwe mix incl. bonusnummers. Mijn fotoos zijn trouwens gebruikt voor alle 4 cd's ![]() Deze versie dus niet verwarren met de tour editie van enkele jaren geleden. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-10-2003 9:08] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Nieuwe mix, waarvoor was dat nodig? Weet niet echt wat ik van die re-releases moet denken. De band blijft natuurlijk pure klasse. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
Fire And Wind!!!!! RHAAAARGGGHHHHH!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() wat een super zwaar heftig nummer is dat!! I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Heb gisteren ...And So The Night Became aangeschaft... erg vette plaat ![]() Onovertroffen sfeertje heeft die plaat ![]() ![]() |
|
Als je bij elke cd die je hoort tig " ![]() ![]() "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" ![]() |
|
quote: Echter bij deze cd is het wel terecht in tegenstelling tot menig andere cd ![]() ![]() |
|
quote: Klopt: bij valavond, lichten uit, die CD erin, volume hard, raam op een kier zodat de wind erdoor kan en dan genieten. Meesterlijk, maar dat is de rest van hun repertoire ook, vooral "shadows of old" draai ik de laatste tijd reglmatig. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote:idd de beste cd die ik van ze ken, maar ik 'beyond the wandering moon' dan ook nog niet gehoord ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Ik ga volgende maand iig nog wel een plaat bestellen (samen met de nieuwe MDB, Vintersorg en 2 Falkenbach albums, displeased is gewaarschuwd ![]() ![]() |
|
quote: Als je daar bang van bent, koop dan alles voor "Ascension of terror". Die is samen met "a darker monument" wat meer death-gericht, maar -zoals Hub al melde- gaat dat weer veranderen. Dat is niet slecht maar ook met meer death-invloed is Aeternus zwaar de moeite ![]() Op de mcd (hoewel) "Burning the shroud" zitten interessante zaken, zoals goede live-nummers en de tracks die daarvoor enkel op de tour-edition van "...And so the night became" stonden.Probeer die ook op de kop te tikken. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |