![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Tnx ![]() ![]() |
|
quote:Die laatste twee kan je maar beter laten voor wat het is. 'Burning the Shrous' is wel een aardige maar anders (lees veel bruter/meer deathie) dan "and so..." Ik zal zelf voor 'dark sorcerer' of 'beyond the wandering moon' gaan. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 09-02-2004 12:03] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
tja als ze weer terug naar de roots gaan is deze band niet echt meer interessant voor mij. Laatste paar albums waren wel aardige death albums "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Ik raad een ieder aan "...And So The Night Became" blind aan te schaffen. En "Beyond The Wandering Moon" is ook een pareltje. Zelf prefereer ik liever de oude versie want de nieuwe release klinkt iets te 'vet'. Zie ook m'n stukjes op LoM: http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=3223&lang=nl en http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=2979&lang=nl Ik zie nu pas dat je niet naar de plaatjes moet kijken, die kloppen niet... Vast iets mis gegaan bij archiveren ofzo... Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) ![]() |
|
quote:Mail mij daar dan eens over Wilfmans... ![]() |
|
ok, gewon dat ZM e-mail adres? [Dit bericht is gewijzigd door Wilf de Nepviking op 09-02-2004 12:47] Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) ![]() |
|
doe maar mijnvoornaam apenstaartje em bee streepje ie tee punt en el.. ![]() |
|
U heeft post. Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) ![]() |
|
gefikst als het goed is.. ![]() |
|
Perfect! Thanks! Ein volk, ein reich, ein Mohammed (v.z.m.h.) ![]() |
|
Kreeg vandaag nog dit bevestigende mailtje van Radek aangaande zijn vertrek bij Aeternus. "Hey Marcel, they are true. I left Aeternus because my dedication and interest for the band was decreasing. It was the best decision for both parts. Amok will now have my 100% priority. By the way, I will soon get the Amok konsert on div-x. from when we played at Garage with Dark Funeral, will send you a CD. Radek" Jammer dat er weer maar 1 gitarist is nu bij Aeternus,maar goed; Amok is ook erg ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Oud nieuws ![]() ![]() Staat ook in nieuws. maar ze gaan nu verder met 1 gitarist, en een sessiemuzikant voor live shows. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:Ik kijk eerlijk gezegd nooit bij de nieuws sectie hehe vandaar dat ik de geruchten via dit mailtje van Radek zelf wilde bevestigen ![]() Moet binnenkort Ronny maar weer eens bellen wat de toekomst gaat brengen voor hen,ben benieuwd wie nu de nieuwe man op de snaren word (hoewel ik wel mijn vermoedens heb). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Nou dat zei ik net, die komt er niet. Alleen live. Ik heb het nieuws van Ronny zelf. ![]() Heb je voor live een vermoeden dan? zo ja wie? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:Dat bedoelde ik ook,de nieuwe sessie gitarist voor live optredens.Ik zal nog effe voor me houden wie ik denk dat het is maar heb wel sterke vermoedens. Ik ken de jongens van Aeternus al vanaf '98 en ik weet denk ik wel wie er goed bij zou passen....ben benieuwd omdat ik persoonlijk denk dat hij er perfect bij zal passen ![]() (De kenners van Aeternus zullen vermoed ik wel dezelfde persoon in gedachten hebben). Maar goed,ik ga er eens achteraan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Ronny heeft wel gezegt wie hij in gedachten heeft, maar hij had tot eergister nog niemand. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Beyond the wandering moon ![]() ![]() ![]() Llie n'vanima ar' lle atara lanneina ![]() |
|
Draai de laatste tijd weer volop Aeternus materiaal en zat met de volgende vraagjes: Op website staat dat Dark Sorcery 5 nummers telt met als laatste 'In the darkest circles of time '. Nu, ik heb de originele View Beyond release en daar staan maar 4 nummers op met als laatste 'Nordlys'. Heb ik een promo vast of wat? ![]() Ben niet echt aan de death metal sound van Aeternus, geef mij maar de 1e 3 releases maar hoe verhoudt de laatste (Darker Monument) zich tot bijv. 'Beyond the wandering moon' ? . Eerder death of het oude folky, dark metal? [Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 22-10-2004 12:04] 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
De originele "Dark sorcery" telt inderdaad maar 4 nummers en is dus geen promo. Bij de re-release is er een bonusnummer toegevoegd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Zou Abbath (ex-Immortal) geen prima keus zijn? Ares is ten slotte ook al meegeweest met Immortal en muzikaal is men zeker verwant. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Of Abbath gaat het weer druk krijgen met Immortal zelf want er hangen geruchten in de lucht dat Immortal verder zou gaan ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: O wee, doet me denken aan Robert Smith van the Cure, die zegt steeds dat ze gaan splitten maar kort daarop touren ze weer. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Voorspelbaar doch interessant, aangezien ik ze nooit live heb kunnen zien. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Volop goed nieuws in dit topic, en dat kan ook zonder petities en andere onzin. ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |