|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
te ver |
|
quote: JAzeker ben ik daar! Vorige keren waren ook zeer vet! En nu spelen er natuurlijk allemaal vette bands. Allemaal gewoon komen dus. |
|
ik zal er zijn! |
|
Ik zal even moeten kijken... maar als ik kan --> "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
beetje meer info over de bands graag Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Da niet ver maar de bill is niet echt iets wat ik leuk vind Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Kom nou maar gewoon, wordt vet BEUKEN & BIER!!! |
|
quote:Voor Detonation zie de review op de frontpage.. Protitute Disfigurement is brute deathmetal, Callennish Circle moet je zo onderhand wel kennen denk ik en Verona Beach ken ik niet... |
|
Beste Judge > het is Callenish en niet Callennish... zou je onderhand toch moeten weten... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ik luister altijd de muziek.. CD hoesjes lezen doe ik niet aan Patrick.. |
|
Hehehehe... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
is iid te zien hehe (Protitute Disfigurement) |
|
quote: Beste Ben het is ProStitute |
|
panningen ben ik al een keer geweest...hoef ik geen 2e keer heen...prostueej is wel gaafjes maarja..te ver he Suck my piss |
|
quote: Jammer dat je niet snapte wat ik bedoelde |
|
quote: Jenje, voordat je het niet snapt/gaat vragen, het ging hier over! Callennish Circle / Protitute Disfigurement |
|
Kut .. wil ik ook een keer grappig zijn ... |
|
verona beach is een band met erg jonge band leden toch? speelde die toen niet in nijmegen met defcon one? defcon one was 10000000 maal beter, waarom spelen die niet? |
|
|
|
quote: Loser! |
|
quote: Defcone one is zeker goed. Maar je moet het niet gaan vergelijken met Verona beach. Ander muziekstijl. En Defcone one is al een aantal jaar langer bezig. Verder is Verona beach zeker gaaf. Vooral live is het geweldig om te zien. Zeker een aanrader! |
|
quote:Bek houwe slet, waar blijven m'n cd's en me poen! |
|
quote: Rip-off!!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
HEUY!!!! Ik denk dat ik ook maar kom....TJOKKEFOLL!!! Verona Beach is een band waar veel bandjes nog qua podiumpresentatie van kunnen leren |
|
quote: Callenish Circle MOET bij iedereen bekend zijn. Prostitute Disfigurement is brute deathmetal Detonation is melodieuze technische deathmetal. Verona Beach is gewoon bruut en extreem vet.(kan geen muzikale omschrijving geven). Er werd al gevraagd voor Defcon one.Nou,die hebben de eerste keer op H&H fest. gespeeld en we willen ook andere lokale bands een optreden laten doen (trouwens,Defcon one heeft al 4 keer op een door mij georganiseerd festival gespeeld dus geen gebrek aan aandacht voor hun van mijn kant uit ). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |