|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Hub is ok ole ole... ik bel je zometeen nog wel ff... en niet vanavond al helemaal los met... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Wanneer niet?!?!?!? !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Hey Hoolie,ik ben al de hele dag bezig om ook maar iemand te bereiken maar helemaal niks.Het begint mij behoorlijk te irriteren (heb je wel mijn mailtje gelezen welke ik ook naar de Metro heb gestuurd?Ook daar heb ik geen reactie op gekregen.) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: hehe, was wel tof.... volgens mij hebben wij de meeste lol van allemaal gehad....., mijn drinkebroer |
|
quote: Ik heb al een week geen alcohol meer gehad(ik kan het dus toch ). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat een lamlijers daar, niet te geloven... blijf het aub proberen en als je nieuws hebt bel je me ff, goed? !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote:Wij hadden inderdaad lol voor vier, Peter,Bonnie,Marcel en Hub Was ook nog eens goedkoop zuipen [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 21-03-2003 20:06] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik blijf het volhouden en de aanhouder wint zeggen ze altijd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: hehe, lol.... de wereld is klein. |
|
quote: Inderdaad,de wereld is klein.....en mijn lever inhoud is groot Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Zeker weten.. hehehehe |
|
Ik kwam Huub nog tegen bij Theo de Rock en hij zij mij dat ik ook nog onder een tafel heb staan zeiken met m'n zatte kop Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat klopt, toen zat ik langs je te zuipen aan die tafel. We zijn ook nog met z'n 2-en in een berg oud papier gedoken |
|
quote: dat klopt en je widle me tongzoenen toen ik je afzette in roermond.. [edit] en dat is GEEN grapje!! [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 21-03-2003 20:17] |
|
quote:Dat heb jij bij mij gedaan tijdens Cryptopsy in Venlo vorig jaar april.Daar heb je volgens mij nog fotoos van Maar goed dat ik TJOKKEFOLL was anders zou ik me schamen hehe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Hier weet ik ook niks meer van Ik vond het wel vreemd dat toen ik wakker werd bij mij thuis overal modder lag en ik wist niet waar dat vandaan kwam.Toen ik mij wilde aankleden zag ik ook nog eens dat mijn kleren van onder tot boven onder de modder zaten.Wie kent hier het verhaal achter Dit zijn wel allemaal tekenen dat het een gezellig feestje was Frietbal had trouwens in Roermond nog mijn LOMP trui helemaal onder gekotst Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: o.. |
|
quote: Foutje. |
|
quote:Boeit niet Het was gezellig met veel alcohol,dan gebeuren zulke dingen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vanavond gaat het ook gezellie worden |
|
De eerste keer dat ik CC zag was op 27-02-1995 in de Schuur in Geleen, toen heette CC nog Genocide. Toen waren we nog jong... |
|
Vroger he dat moet toch wel heel lang zijn geleden |
|
Quote: De eerste keer dat ik CC zag was op 27-02-1995 in de Schuur in Geleen, toen heette CC nog Genocide. Toen waren we nog jong... -------------------------------------------- Was dat niet dat Carnaval-festivalletje bij Peter in de Schuur? Shit man... dat is echt al lang geleden. Herinner me wel nog dat ik toen op vakantie was (haat nml carnaval) en dat ik voor dat optreden even ben teruggecrossed met mijn toenmalige vriendinnetje... tsja... time flies... Bizar trouwens, een band genaamd Genocide op een carnaval-festival... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Vroeger was ik nog niet geboren. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |