|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Dat was met carnaval dacht ik ja. Die goeie oude tijd... |
|
quote: ouwe zuiplap |
|
quote: In die tijd ging ik nog op de fiets. Vanavond kom ik met de auto, dus niet tjokkefoll |
|
quote: Dat is minder |
|
quote: daarentegen kunnen cUmmie en Si wel tjokkefoll wordeb, want Mies rijdt |
|
quote: Ja, maar ik kan me morgen weer laten gaan bij Stormrider |
|
quote: daar ben ik weer niet bij dan |
|
Het was gisteren (ondanks dat alles tegenzat in het begin) echt weer een ouderwets gezellig feestje met veel en erg goeie muziek. Verona Beach:helaas dat ze maar een half uurtje hebben gekregen want het was zoals vanouds weer vet beuken Detonation:wat een geweldige nederlandse band.Het is een goeie zaak dat deze band een deal heeft getekend met Osmose.Wederom een nederlandse band op een groot metallabel.Het optreden knalde van alle kanten en was een genot om te zien en horen Prostitute Disfigurement:zoals we deze zombies kennen:vet beuken en bangen.Zeer ruig Callenish Circle,ook dit was een zeer vet optreden met voor het eerst nieuwe nummers inclusief een Pestilence cover welke ook op de nieuwe cd te horen zal zijn.Vanaf dit moment kwam de zaal pas echt helemaal los.Ook nog enkele gouwe ouwe langs horen komen en deze nummers klinken nog steeds niet gedateerd.Eindelijk weer een Limburgse band die het heel ver gaat schoppen in het internationale metalwereldje en een band waar wij trots op kunnen zijn Al met al een zeer geslaagd feest.Op naar H&H festival deel 4 in een professionele zaal [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 23-03-2003 8:57] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
jaaaaa, H&H was een gaaf feestje, Detonation |
|
HEUY!!!! Sta ik op, blijkt dat ik toch lam ben en dat terwijl ik dacht dat ik supernuchter was gisteravond. H&H Metalfest III was wederom geweldig.....heel gaaf om te zien is dat het steeds groter word...wie weet wat we over een jaar hebben |
|
quote: Ik weet wat wij volgende keer op het podium hebben Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: deelt u dat met ons? |
|
quote: Genocide jah, dat is ECHT lang geleden. Toen kende ik ze nog niet eens; dat kwam pas later(eind '95). I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Nog niet haha Ik moet natuurlijk eerst contacten leggen met een andere zaal die wil samenwerken met H&H Agency. Ik kan wel zeggen dat het groter en professioneler word en dat er verrassende bands zullen spelen die niet iedereen zou verwachten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ik weet er nog wel een |
|
quote: Ja,wie dan Ik heb al een hele lijst met bands die gevraagd hebben om te kunnen spelen op H&H festival dus in ieder geval voldoende keus! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Triple Dan, ik wil alleen zeggen dat je een goede icon hebt, alfa is een van de laatste underground independent bierbrouwers, de rest is allemaal opgekocht, maar Alfa stands proud!!! En het wordt ook hier in mijn dorpje gebrouwen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Moeten we maar een keertje bij jou langs komen dan |
|
Het Lomp Legioen is van harte welkom Ik heb trouwens een vriend die bij die brouwerij werkt, dus bier zal iig geen probleem zijn "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Een vriend van mij heeft op de Alfa brouwerij gewerkt, als hij nachtdienst had gingen wij bierproeven |
|
quote: Sounds like a plan to me |
|
quote: Als je verschillende metalbands pakt uit verschillende genres. Dan heb je van alles wat . |
|
Van Verona Beach heb ik maar een nummer gezien. Was een hoop lawaai... Detonation was gewoon ,zeer strak!! Prostitutie is gewoon mijn muziek niet. Callenish Circle had ik jaren niet gezien, maar ze beuken nog steeds, zelfs harder dan vroeger. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |