|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Wij wensen jullie natuurlijk ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel bier en plezier en ik weet ook zeker dat dat gaat lukken met het feestje van afgelopen jaar nog in mijn achterhoofd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
is dat morgen avond??!!! julie koken dus niet naar de grand party in nijmegen?! --------------------------------------------- Wat... is er coke op de grand party in Nijmegen??? [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 21-03-2003 16:01] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: Misschien wel, misschien niet....... |
|
Jammer dat Vincent zijn huisfeest op dezelfde dag valt. Maar ik ga in ieder geval naar het H&H metal fest. TJOKKEFOLL!!! |
|
Ik ga Callenish Circle voor de eerste keer zien zonder Jos. Ben benieuwd. |
|
quote: HEUY!!!! Is er nog een huis over daar, sinds wij daar vorig jaar hebben huisgehouden Nog een paar uur bierdrinken en dan is het proberen te overleven in Panningen (ff metalcity morgenavond!) |
|
Jos speelt al sinds 1998 niet meer in CC... beetje de weg kwijt geweest ofzo... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Nee, dat niet, jullie spelen niet meer zo vaak in de buurt. Of ik moet zelf spelen als jullie wel hier ergens spelen...Ik denk dat ik jullie 10 tot 20 keer gezien heb, maar dan alleen in de beginjaren. [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 21-03-2003 19:08] |
|
Nou ok dan... tot morgen... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
HEUY!!!! Mooi diplomatiek antwoord |
|
|
|
Ok mannen... MORGEN ALLES LOSSSZZZ DAAR IN PANNINGEN!!! ALL HELL BREAKS LOOSE... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
HEUY!!!! Daar heb ik niks meer aan toe te voegen |
|
damn, ik woon mijn hele leven al in fucking limburg en heb callenish gewoon nog nooit gezien [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 21-03-2003 19:30] |
|
Ach ja... alles moet de eerste keer zijn zeg ik maar... we zijn dan ook nog niet zo lang bezig (1992) en treden ook maar zelden op (ongeveer 150-200 keer pas)... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
*slik*... als ik dit zo teruglees begin ik me al een echte ouwe lollie te voelen... [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 21-03-2003 19:41] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ik heb CC een keer gezien in de Azijn Fabriek samen met (geloof ik) Drowning in Tears. Dat was ook een heeeel aantal jaren terug... |
|
Dat was in 1995 of 1996 als ik me niet vergis... pfff... mijn geheugen begint ook al na te laten... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Kan wel kloppen... . Ik ben benieuwd hoe het nu klinkt |
|
Vol op de ketel! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: hehe, en ik zit nu toch wel zo'n 10 jaar in de metal |
|
Ik heb Callenish Circle al heel vaak gezien(meer dan 20 keer zeker).Weet niet eens meer hoe vaak maar de eerste keer zal zo rond '95 zijn geweest. Heb al enkele stukken van de nieuwe cd gehoord en het klinkt wederom geweldig. Kwaliteit uit Limburg Dat optreden in Roermond met Drowning in Tears was volgens mij '95! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: daar lust Bonnie wel koek van (van alcohol ook) |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |