|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ik doe ook even mee met de verona beach verheerlijking... het is voor mij een van de ruigste bands uit nl!! |
|
Collision Tammi, je speelt er toch niet zelf in of wel??? |
|
quote: nee hoor, ik heb wel ooit een keer een nr mee ge blert... was vet |
|
quote: das die band van die gratis posters |
|
Klinkt gaaf! Maar is wel de andere kant van het land.!. (ergens n slaapplek beschikbaar misschien?) |
|
HEUY!!!! ....voor de rest zal ik er geen woorden aan vuil maken. |
|
quote: HEUY!!!! des te meer bier er gedronken word, des te groter je slaapplaats word |
|
quote:Zo is het maar net.Heuy en ik spreken uit ervaring Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
yep, zit waarheid in, gelukkig is panninge dichtbij |
|
heyhey, H&H, als ik jullie was moeten jullie je festival ook ff op HM promoten. Hoe meer reclame hoe beter!! light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote: Goed plan,jij verdient een halve liter Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mooi zo dan. En HEUY!! kom weer eens langs op msn. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote: HEUY!!!! Ik zou graag willen maar ik krijg gvd msn niet meer aan de praat op mijn pc!!!....al heel vaak weer gedownload, maar het helpt geen zak. |
|
Poortjes openzetten Heuy! Enneh, het lijkt me heel tof, misschien kom ik ook wel! Dit slaat nergens op. |
|
das balen HEUY!! Maarre hou me wel op de hoogte van al je tourtjes enzo. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Allemaal en op 22 maart in Panningen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik kom zeker ff loeren de 22e Detonation |
|
quote: Inderdaad Detonation Ben benieuwd naar hun nieuwe cd,ga ik in ieder geval zeker kopen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: anders ik wel |
|
Detonation zaterdag in P60 light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote: das wel een bietje ver vanuit Venlooow |
|
Heb zelf jullie festje op HM gezet. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
HEUY!!!! Joo thnx, jij verdient een bloemetje en een pilsje natuurlijk .....bij de weg: wat is HM |
|
HM is Hollandsch Metaal |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |