|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk op zich dat nederland ook prima om zou kunnen gaan met de legalisering van soft drugs, en misschien zelfs van harddrugs. Maar stel je eens voor wat een massale toestroom van junks uit het buitenland dit zou betekenen!!! Amsterdam zit nu al elke zomer vol met toeristen die alleen maar komen om te blowen, stel je voor dat verslaafden wereldwijd naar het drugs-wonder-land nederland komen omdat daar alles legaal is? Dan beginnen de problemen pas volgens mij... En dan heb je natuurlijk ook nog de politieke ruzies die je zal krijgen omdat het drugsbeleid van NL zoveel afwijkt van omringende landen. We hebben op internationaal politiek gebied al problemen genoeg vanwege ons gedoogbeleid... Zenial |
|
Hadden jullie op D66 moeten stemmen! De enige partij die legalisering in de agenda heeft staan. Het gedoogbeleid was door toedoen van hun fractie aangenomen toen ze met 24 zetels in het kabinet Lubbers zaten. Veel verder kwamen ze niet o.a. omdat het voor het grote publiek "nieuw, angstig en onbekend" was. De EU (en dus la France arrogant) en VN (en dus big&mighty VS) willen er niks van weten (werpt een zeer negatief licht op hun falende represieve beleid) en in het geval dat volledige legalisering zou komen wordt NL een pariastaat in de wereld. Het gedoogbeleid in een compromis en houdt pro- en anti-groepen stil. Het heeft ook de ogen van de wereld geopend m.b.t. hoe dit beleid GOED is voor een land, wat dus weer impulsen geeft om later door te gaan met verregaande legalisering. Een broodnodige tussenstop IMO. Zet een handtekening bij de petitie voor de VN om hun drugsbeleid aan te passen. ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ |
|
D66, ik heb het altijd al gezegd Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Effe over die petitie: > Enkele VN verdragen voorkomen echter verdere stappen in deze succesvolle aanpak. Iemand een idee welke verdragen dit specifiek zijn? Verder mijn vraag hoeveel mensen die lap tekst lezen voordat ze tekenen? (Heb em overigens wel gelezen, en ik vind em goed geschreven. Mocht ik erachter komen welke VN verdragen verdere stappen voorkomen, dan teken ik em ook wel.) Het gedoogbeleid is voorlopig een goede compromis vind ik. Of heeft iemand er last van dat ze niet genoeg softdrugs in huis mogen hebben? "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Het erge met drugs en alcohol is gewoon dat iedereen er ontzettend mee loopt te pronken... (lege breezer flesjes voor je raam etc.) Toen ik een keer vroeg aan iemand of ze op me verjaardag kwam, zij ze: Nee, want (naam) gaan we dan z'n eerste joint geven! Echt zonde dat een aardige gozer zo wordt meegesleept door die meelopers om een joint te roken... kijk, als ie er nou zelf voor kiest, en met een goede reden... Maar goed, ik denk dat legaliseren geen nut heeft (ook vind ik dat het streng verboden moet worden want ik ben anti-drugs... maar dan krijg je een gevaarlijker ondergronds circuit...) want er zijn toch altijd wel nieuwe dingen die nog stoerder zijn te verzinnen... zo blijf je aan de gang. [Dit bericht is gewijzigd door DevilsDance op 04-02-2003 8:52] |
|
Ik ben die "ik heb lege flessen op mijn kamer staan dus ik ben stoer" periode voor het grootste gedeelte alweer achter me liggen, (maar een fles herman brood bier gaan we natuurlijk niet weg doen ey?)... iig, verbieden van drugs zou het stomste zijn wat je kon doen ---> zie Prohibition (algemeen alcohol verbod) in amerika die leidde tot de opkomst van de Maffia... Maar wat ik wel zou willen weten van je... waarom ben je zo anti-drug dan? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
het is nog illegaal omdat het hier van de eerste tot de laatste enorme eikelzwammen zijn tiens ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: Ik ben anti-drugs voor mezelf, ik vind het een belachelijke uitvinding en zou er nooit mee beginnen, net als met roken. Okay, ik walg van die patsers die met hun vriendjes staan te blowen met een kop van; Kijk mij! Ik hoor erbij! Maar dat is natuurlijk altijd nog hun eigen beslissing... |
|
Om de zwakken te beschermen. |
|
De reden dat het nog steeds illegaal/gedoogd is omdat de regering geen beslissingen durft te nemen. De EU zou daar natuurlijk commentaar op hebben. |
|
quote: Volgens mij is de rede, dat er gewoon geen oplossing is. Als je het legaal maakt, gaan steeds meer mensen het gebruiken, als je het helemaal verbied komen er gevaarlijke dingen in de handel... |
|
quote:Als je het legaal maakt en de verkooppunten gewoon in de coffieshops houd gaan er echt niet gelijk meer mensen gebruiken. Het voordeel van legaliseren is dat de kweker niet meer illigaal hoeft te kweken. |
|
quote: en koffie??? ook drugs, hoor en hartstikke legaal. vraag maar eens rond aan wat oudere mensen, die niet kunnen uitslapen in het weekend, want ze moeten... KOFFIE!!! Oud Vuil. |
|
quote: hahahahahha, precies SOFTDRUGS gewoon in de legaliteit laten.... |
|
Kristal suiker dat zouden ze moeten verbieden, kijk maar wat overmatig gebruik met je lichaam doet... And my marlboro light |
|
quote: moet ik het nou gaan uitproberen? neen, dank u. ik geloof je zo wel. dacht dat het alleen slecht voor de tanden was? Oud Vuil. |
|
blijkbaar niet, maar wat het precies doet weet ik ook niet, heb het me maar laten vertellen, door een vriendin van me die voedingsdeskundige is... And my marlboro light |
|
quote: Je hebt ook cafeïne vrije koffie Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
"Ik ben anti-drugs voor mezelf, ik vind het een belachelijke uitvinding en zou er nooit mee beginnen, net als met roken." Nogmaals... waarom dan? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Omdat drugs homeaux zijn. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Omdat ik vind dat het één van de domste dingen is die je kunt doen, het is slecht voor je en je kunt er verslaafd aan raken. |
|
SOFT DRUGS ZIJN ILLEGAAL OMDAT ZIJ DE BEVOLKIN G DOM MAKEN EN LUI. DAAROM IS ALCOHOL NIET ILLEGAAL. WANT ALCOHOL MAAKT JOU SLIM JA! Dit slaat nergens op. |
|
omdat je er bomen van gaat knuffelen en chipsjes voor vlinders van aan gaat zien wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Roken kicks ass... Het is dat ik me 200% voel van wat ik me voelde toen ik niet rookte, anders was ik doorgegaan met roken! Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |