|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik drink... Ik Drink... Dit slaat nergens op. |
|
quote: en wat zit er in je drinken? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
" Omdat ik vind dat het één van de domste dingen is die je kunt doen (heb je al gezegd) "...het is slecht voor je en je kunt er verslaafd aan raken." Alles is slecht voor je tegenwoordig, kanker groeit aan de bomen... De verslavende werking van weed is (als het er al is) puur geestelijk, niet lichamelijk, zoals bijvoorbeeld: tabak, alcohol... (niet dat ik anti tabak of alcohol ben, ik probeer gewoon wat duidelijk te maken) En dat je er bomen van gaat knuffelen en elfjes gaat zien vind ik alleen maar positief Lang leve de Hippies "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
"Omdat ik vind dat het één van de domste dingen is die je kunt doen (heb je al gezegd)" (echt niet) "Alles is slecht voor je tegenwoordig... " ja dat weet ik, maar waarom zou je de 'slechte dingen' opzoeken als het geen noodzaak is? |
|
En dat je er bomen van gaat knuffelen en elfjes gaat zien vind ik alleen maar positief Lang leve de Hippies [/quote] hmpff, niet als er de volgende dag allemaal beestjes in je kleren naast je bed zitten van die *lieve* boon [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 10-02-2003 9:50] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ach, die beestjes doen ook niemand kwaad... Ik weet dat je ze niet op hoeft te zoeken, maar als je de voor en nadelen afweegt: Ik zou liever mijn leven lang regelmatig wiet roken en daaraan sterven, omdat ik er veel voor terug krijg... En meestal hoef je het niet eens op te zoeken, de dood vind je toch wel "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
een dikke toke op ze tijd is niks mis mee toch? HEERSCHT |
|
|
|
Siggie kijkuh... VVVVVVVVVVVVVVVV |
|
Warning! The Surgeon General warns Cigarette smoking is dangerous, dangerous Hazard to your health Does that mean anything to you To legalize marijuana Right here in Jamaica I'm say it cure glaucoma I man a de Bush Doctor So there'll be No more smokin and feelin tense When I see them a come I don't have to jump no fence Legalize marijuana Down here in Jamaica Only cure for asthma I man a de Minister(of the Herb) So there'll be no more Police brutality No more disrespect For humanity Legalize marijuana Down here in Jamaica It can build up your failing economy Eliminate the slavish mentality There'll be no more Illegal humiliation And no more police Interrogation Legalize marijuana Down here in sweet Jamaica Only cure for glaucoma I man a de Bush Doctor So there be No more need to smoke and hide When you know you're takin Illegal ride Legalize marijuana Down here in Jamaica It the only cure for glaucoma I man a de Minister "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
HEERSCHT |
|
daarom |
|
Soft drugs is illegaal. Jeej, minder junks minder criminelen. |
|
[quote]Op 31 januari 2003 22:53 schreef B6R6A6M het volgende: Mensen die hebben geblowed veroorzaken over het algemeen een stuk minder gezeik dan mensen die gedronken hebben, [quote] Dat denk je maar. Je kan me de bout hachelen! |
|
Dan willen we nu dus wel een voorbeeld... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Het is waar, mensen die (veel) cannabis gebruiken zijn de meest lamme, inspiratieloze, luie en semi-spirituele kankerhippies die er bestaan... Maar ach, er zijn ook Christenen, en da's nog wel een stukje erger. Veel plezier met het vergallen van je leven, en nog veel meer plezier met "inspiratie" opdoen [Dit bericht is gewijzigd door mörke op 21-02-2003 9:31] Dit slaat nergens op. |
|
quote: Zingende teringhippies die kut-liedjes zingen over de godvergeten liefde en hun dikke vette konten op mijn aarde laten neerploffen. ALLEMAAL HET LAND UIT!!! ALLEMAAL!!! HET IS VAN MIJ, VAN MIJ!!!!!!!! RAAH! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Niet? |
|
Morke... als ik geen hippie was zou ik je schoppen voor die uitspraken Lang leve de hippies, en moge alle donkere cynisten zoals u op een mooie zomerdag tot het goede inzicht komen "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Zenial |
|
quote: Maak even een studie van junks: junkgedrag stopt zodra de drug makkelijk te krijgen is... Toen Amerika droogglegd was waren er heel veel alcoholisten met junkgedrag zoals nu de heroineverslaafden hebben... leuke naam hè?! |
|
quote:Misschien moeten we inbreken dan ook maar legaliseren, misschien dat inbrekers dan ook niet meer zo'n steelgedrag vertonen Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
wat een gezeik hier, deze lamme, inspiratieloze, luie en semi-spirituele kankerhippie gaat maar ff een joint draaien. Oud Vuil. |
|
quote:Is dat niet een veel vervelender soort verslaving? Daar is veel moelijker van af te kicken. Touché, pussycat! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |