|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Groot gelijk. Ikzelf ben nogal gevoelig voor alcohol, wiet en die dingen , dus ik moet dat voor mezelf maar uit maken of ik er tegen kan of niet. daarvoor moeten ze de hele zooi toch niet verbieden voor mensen die er wel tegenkunnen. |
|
quote: leuke naam hè?! |
|
quote: Niet zo dom doen, het ging over drugs, niet over inbreken! Daar heb ik geen studie van gemaakt, van drugs wel! Wetenschappelijk onderbouwd hoor, wat ik schreef, niet uit mijn duim gezogen! leuke naam hè?! |
|
quote: Ik weet het zeker, denk ik. |
|
Ik wil nog steeds van Legatius een voorbeeld van mensen die problemen veroorzaken als ze blowen Campske666, je hebt tenminste een goed iets gezegd daar met die post , fijn dat er nog mensen zijn die zo tegen de drugs problematiek aankijken. [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 26-02-2003 15:27] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Dat heb ik gemerkt ja. Mahgoed, om softdrugs nou te gaan legeliseren...lijkt me niet zo'n goed plan. Ik vind dat het nu wel netjes gaat met die coffeeshops enzow. Je hebt een relaxete plek om te hangen en er is goede leeftijdscontrole. En da's wel nodig, tenzij je als straatbeeld tonnen stonede 14-jarige wil aantreffen... Als het te makkelijk wordt om aan te komen, dan zal de leeftijdsgrens steeds lager worden, en wees nou eerlijk, wiet heeft ook SLECHTE effecten hoor. Weet je hoe makkelijk het is om misbruik te maken van een knetterstoned persoontje? Vooral als dat persoontje nog jong en labiel is? Nou bij deze. En dit uit de mond van een frequente blower. [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 26-02-2003 15:33] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ook al heeft Legatius daar een goed voorbeeld van, ik zei dat mensen die hebben geblowed over het algemeen minder overlast veroorzaken dan mensen die hebben gedronken. [Edit] Post veranderd met dank aan Sharteel. [/Edit] [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 26-02-2003 15:56] |
|
quote: Daar ben ik het dus 200% niet mee eens.. Ik heb nog nooit, maar dan ook nooit last gehad van een stoned iemand. Dronken kerels (en vrouwen evengoed) kunnen darentegen enorm lastig zijn.. Ik heb nog nooit iemand gewelddadig zien worden van wiet te roken. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Haha, ik bedoelde natuurlijk minder, zoals ik al zei in mijn posts voor deze. |
|
lol Ik dacht al... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
dankuwel "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
wiet(THC) is ook gevoel versterkend..een beetje Stoner weet dat er niet gestoomd ken worden als je je aars voelt...ik moet zeggen dat ik ook nog nooit iemand geweldadig heb zien worden van een Toke..wel ontzettend dik out zien gaan HEERSCHT |
|
quote: tja der zijn meer jongeren die iedere dag blowen en daar niet mee kunnen stoppen dan dat er zijn die iedere dag zuipen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Dat dacht je maar... Ik kan je zo meenemen naar een cafe waar alle toekomstige alcoholisten hangen, het is bij allebei mogelijk dat je er verslaafd aan raakt, maar het enige wat ik probeer te zeggen is dat alcohol zowel geestelijk als lichamelijk verslavend is, wiet niet... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik zag net Cannabis en Inspiratieloos in zinsverband staan. Ik heb tig theorieen, plannen en ideeen opgedaan tijdens mijn garigheid. Zo ben ik op het moment bezig aan het theorie die homosexsualiteit met blackmetal verenigd, want: gay = antichristenlijk = true! Het geeft me dus oneindige inspiratie. |
|
Ietwat sarcastisch vandaag? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ik ben sinds woensdag de trotse vader geworden van deze 5 vertederende wietplantjes. ik dacht, dat je er 5 legaal mag hebben. anders merk ik het vanzelf wel, met deze buren om ons heen. ik ben nog nooit zo intensief met planten in de weer geweest. Oud Vuil. |
|
wij hebben hier nog steeds de vorige oogst hangen, volgens mij kan dat wel weggeooit worden ondertussen, mijn weedsmoking huisgenoten hebben het niet opgekregen, suffies |
|
de verspillers. toch kun je wiet heel lang bewaren, hoor! Oud Vuil. |
|
het hangt er idd nog steeds |
|
quote: is niet nutteloos, hoe meer hoe beter, hoe vaker hoe beter en de duitsers gaan zelf maar kweken!!!!! |
|
ik dacht dat er in duitsland ook al shops waren?!? Oud Vuil. |
|
quote: |
|
volgens mij had ik al eens een "handtekening" gezet, maar 't kan vast geen kwaad om het nog eens te doen. Oud Vuil. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |