|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: als drankreclame mag, mag een goede reclame voor soft drugs ook. Ik vind vooral het inconsequente beleid zo stupide: drank is okee, soft drugs niet.(enigszins overdreven gezegd natuurlijk) |
|
"Maar het is wel het ontnemen van MIJN rechten om met MIJN geld te doen wat ik wil aangezien MIJN geld mij ontnomen wordt om dit doel te bereiken. " Wat een vreselijk zwak argument zeg. Het is namelijk niet JOUW geld. Jij moet gewoon netjes je belastingcenten betalen anders krijg je ruzie met de ficus. Wat die vervolgens met dat geld doet daar heb je geen zeggenschap meer over, zo werkt de collective sector nu eenmaal. SCUM FUCK |
|
quote: sorry, ik lach nooit om typefouten (ik maak ze zelf ook) maar dit is toch een prachtexemplaar. te mooi om verbeteren. die arme kamerplanten kunnen er toch ook niks aan doen oja, noem nooit de woorden "collectieve sector" in het bijzijn van Chelman, dan komt hij onder de rode bulten te staan en is hij de eerste 3-4 uur niet meer aanspreekbaar. |
|
quote: Godverdomme dat zeg ik toch?!?!? Ze eigenen zich het recht om MIJN geld MIJ te ontnemen onder mom van belastingen omdat allemaal te verkwanselen. ...en wat Atilla zei. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Definitie van verslaving a.u.b. En een bron a.u.b. Ik hoor namelijk helemaal andere dingen van bekenden van mij die in de klinische zorg werken. quote: Waarom zou wiet vrijgesteld zijn van de grijpgrage handjes van de staat? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
In de klinische zorg hebben ze alleen de probleem gevallen, oftwel de verslaafde. Natuurlijk hebben zij een "andere kijk". Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik heb me niet duidelijk genoeg uitgedrukt. Ik bedoelde eigenlijk: klinische zorg EN algemeen onderzoek. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Welk algemeen onderzoek? Toch geen STIVORO-achtige algemene onderzoeken he? [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 24-02-2004 15:58] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
drugs are bad! |
|
Mmmmkayyyy Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Hehe Jezus was een wietjunkie Volgens een artikel http://www.hightimes.com/ht/news/content.php?bid=31&aid=2 , gepubliceerd in het gezaghebbende drugsblad High Times, was Jezus een groot softdrugsgebruiker. Na uitvoerige bestudering van Bijbelgeschriften komt ene Chris Bennet tot de conclusie dat Jezus cannabis gebruikte en dat hij een groot verstand had van de geneeskundige krachten die de plant bezit. Dit zou kunnen verklaren waarom Jezus zoveel wonderbaarlijke genezingen op zijn naam kon schrijven. Gezien de vele genezingen van met name huid- en oogziekten is hier wat voor te zeggen. Uit verschillende Bijbelcitaten blijkt dat Jezus en zijn discipelen een oliezalf gebruikten met het ingrediënt kaneh-bosem. Dit is een cannabisextract. Ook gebruikten Jezus en zijn volgelingen wierrook met cannabisextracten. Aangezien Jezus een groot voorstander van de liberalisering van softdrugs was, kunnen de hedendaagse tegenstanders van softdrugs beschouwd worden als de antichrist. Het is nog niet onderzocht of veel cannabisgebruik mogelijkheden tot lopen over water geeft. Ook is nog geen betrokkenheid van cannabis bij het tot leven wekken van doden aangetoond. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja. |
|
haha die laatste 2 zinnen ook |
|
Dat Jezus en zijn dopo's afentoe wat gebruikte wat door de hedendaagse christen, over het algemeen, wordt afgezworen was al wel langer bekend. Heerlijk typerend weer dat die blowhoofden daar nu pas achter komen en compleet niet met deze informatie kunnen omgaan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
|
|
ehm... Schaepie... wat heeft dit met dit topic te maken, of volg ik het gewoon ff niet meer?? |
|
quote:d'Oh! Roken is lekkaahh ja |
|
quote: Hehe, het was meer een reactie op de post erboven dan op het topic. |
|
|
|
quote:Schaep voelde zich blijkbaar aangesproken door mijn post en reageert hierop door te suggereren dat ik een infantiel met teveel opgekropte woede ben. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 04-04-2006 17:21] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hitler zou, volgens sommigen, toch ook bijna dagelijks amfetaminen gebruikt hebben? Suck my piss |
|
quote: Zo ver was ik nog niet met lezen, maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Suck my piss |
|
quote: Jammer. |
|
quote: Geniaal.... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |