|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Jongeren steken levende kip in brand Vier jongeren hebben vandaag een levende kip in brand gestoken, in het Limburgse plaatsje Thorn. De jongeren, in de leeftijd van 16 tot 23 jaar, namen de kip mee uit haar ren om het vervolgens op een picknickplaats te overgieten met brandstof uit hun brommers. Daarna staken ze het dier in brand. De politie kon de jongeren arresteren, nadat een getuige haar gewaarschuwd had. De jongens hebben een proces-verbaal gekregen. Bron: http://www.fok.nl Dit is wel een extreem zielige actie, zeker als je gvd 23 jaar bent, wat een lage humor! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Bah wat een kutstreek .. En wat krijgen die gasten voor straf ? NIKS Bah kutland dit ook |
|
als je 16 bent ook hoor. |
|
ook hier gewoon toepassing van de doodstraf! dit soort jongens sporen gewoon niet |
|
super slappe actie idd. kippen moet je eten of eieren laten leggen en niet voor de lol martelen. fukkers |
|
Wat vreselijk. mmm ha lekker kipnuggets! |
|
quote: Serieus, een bruut pak rammel geven zo'n mensen! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
erg stoer ook om zo een kleine kip aan te vallen. ze zouden beter iets aanvallen van hun eigen formaat, bv struisvogel. |
|
Ja.. klote.. maar verbaast het eerlijk gezegt hier iemand??? Ik bedoel, dat soort shit gebeurt iedere dag.. misschien dat het verbranden van een kip niet vaak voorkomt, maar het is in mijn ogen niet erger dat het afknippen van posten van duiven, het met plastic eenden laten stikken en het schieten op katten met luchtdrukpistolen.. kortom, .. het is niet anders. |
|
quote: Wat the fuck! In thorn woon ik. Ben benieuwd wie dat geflikt heeft. Niet normaal zoiets. [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 03-02-2003 22:16] |
|
stelletje idioten |
|
Bah ik word er zo misselijk van. Wat zou je hier nou tegen kunnen doen ???? |
|
belachelijk... verbrande kip stinkt.. als ze t beestje dan zonodig moeten doden, laten ze dan gewoon de nek om draaien.. kan je t beest daarna tenminste nog gebruiken voor op de barbecue ofzo "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Hmmmm...de bioindustrie martelt dagelijks duizenden kippen op gruwelijke wijze. Dusss....beetje schijnheilig dit! Don't blush when I rip you open |
|
Idd, word dan gewoon vegetariër als je je er zo druk om maakt. Wat maakt opeens die ene kip nu uit?? En maar friko's vreten.... |
|
warom zou je nou in godesnaam een levende kip in de fik willen steken..... |
|
quote: Daar heb je helemaal gelijk in, maar dat heeft tenminste nog iets van een doel. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Doe anders even lekker alsof dit soort ongein niet in andere landen gebeurt. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
nou, een dode kip in de fik steken is ook raar. Oud Vuil. |
|
Tjonge jonge zeg he... zo iemand moeten ze gewoon DOOD make!! HARDSTIKKE DOOD!!!!!!! hoor jezelf praten |
|
quote: Valt me wel op dat dit soorten onzinnig gedrag de laatste jaren steeds erger wordt in Nederland .. |
|
quote: Dat noemen ze voedsel. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
In de bioindustrie worden die beesten niet letterlijk gemarteld, bovendien zijn daar de meeste mensen hier tegen. Dit is gewoon de reinste dierenmishandeling! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Hoe dan wel?? Figuurlijk?? LOL |
|
quote: Wanneer deze dingen in het buitenland gebeuren bereikt dat nieuws nederland niet, dus je hebt niet echt een indicatie. Ik geloof niet dat deze vreemde vorm van humor zich beperkt binnen de nederlandse grenzen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |