|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
met Instinct, Hatred en meer..... ben benieuwd... |
|
tssssssssss, op valentijnsdg nog wel! |
|
Aaah ... lekker een avond met al mijn liefjes, de hertog van de tap ! Ik, Wil Schuurman |
|
Hier is toch al een topic over? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
maar helaas valt het tegelijk met in waterfront: Kamagurka, met oa de terugkeer van kamiel kafka... keuzes keuzes And my marlboro light |
|
quote: getapt door een zeer bepaalde barmeid zeker? And my marlboro light |
|
Zolang 't geen oranjesloot is kan 't me weinig boeien .. Oja, waterfront ? BAROEG ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: hmmm ja, tja je ontkomt er niet aan he And my marlboro light |
|
wij (ikke en desire) zijn aanwezig. tiranilor rullezzz |
|
Mjah, ik ga denk ik wel |
|
Ik had het al in het andere topic hierover gepost maar ik ben niet te beroerd om het nog een keer neer te zetten. Ik kom ook. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
En met Tiranilor natuurlijk! oh en ik kom nie.. want moet natuurlijk wel bij mn vriend zn optreden gaan kijken op valentijnsdag.. [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 06-02-2003 19:38] |
|
Ik kom denkelijk ook wel ff kijken. Misschien vind ik daar wel iemand die mijn valentijn wil zijn. |
|
ik wilde bijna zeggen dat ik ook kwam.. maar toen zag ik dag de 14de op een vrijdag valt en dan moet ik werken BEHHH! |
|
quote: Vriend van mij is de nieuwe bassist! Die chick is ermee gekapt |
|
quote:'kheb ze nog nooit eerder gezien. ik heb allee de cd en ik hoorde voorige week pas dat er een chick inzat. maar tocxh jammer dat ze eruit is, vrouwen voegen altijd een extra demensie toe aan een band. |
|
Ik vind er niets aan (die band dan) en de vocalen zijn zóóóó slecht! |
|
quote: romantisch wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
wil je erheen dan? |
|
quote:tja, ze spele wel mij stijl en voor zo'n klein bandje vind ik ze best goed, het viel me ook 100% mee dat er geen vrouwlijke vocalen in de cd verwerkt waren. |
|
quote: moeten we wel vroeg aan rijden wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
yups... |
|
quote: hmpff, k ga fitnessen van tevoren duz kweenie wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ach, we zien wel |
|
Lijssie ? - Snagger Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |