|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha daar had ik niet eens over nagedacht .. Maar het heeft iets te maken met bekertjes te maken ofzo ? Ik, Wil Schuurman |
|
Wie heeft er nou uiteindelijk gewonnen? Don't blush when I rip you open |
|
quote:d2e band, beetje hardcore achtig. |
|
quote: Moest gummibeer rijden dat ie zo nuchter was?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:weet ik veel. die doss was focking dronke en heeft erin gepist ofzo . btw, als je ooit is slappplaats nodig hebt ivm een concert in de gigant of goudvishal bent u hier welkom. |
|
Was gummibeer er ook ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote:jupo |
|
quote: De tweede band? Je meent het! Die Megadeath achtige band met bluessolo's? Had ik niet verwacht! Maaruh, idd Gummibeer was met de auto. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Dat was die gozer met dat korte blonde haar en bril, met een Bolt Thrower shirtje aan. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Haha, dus toch. En van die slaapplaats zal ik vast wel een keer gebruik maken. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Oja, fuck helemaal vergeten haha ... Heb weer veel te veel liggen slapen daar Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Die heb je volgens mij nog gedag gezegd ook. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:was inderdaad een beetje jammere band. |
|
quote:heeft ie ook. |
|
Jajaja ik weet het allemaal nog hoor ... Even mn geheugen opfrissen hé !! Ik, Wil Schuurman |
|
Nou, ik vond ze niet slecht spelen, maar om het metal te noemen??? Beetje een vage stijl hebben ze. Don't blush when I rip you open |
|
quote:ik benoem t tot hardcore. |
|
Ja, dat komt idd meer in de buurt. Hardcore met bluessolo's Don't blush when I rip you open |
|
quote:die solo's heb ik dan ff gemist. |
|
Ow Don't blush when I rip you open |
|
De uitslag: 1. Instinct - 153 punten 2. Hatred - 144 punten 3. IMP - 130 punten 4. Inkblack - 121 punten 5. Tiranilor - 110 punten |
|
quote:stink! tiranilor regeerde duidelijk. |
|
Die band die gewonnen heeft ,had toch een bassist met een zes-snaar? Don't blush when I rip you open |
|
Bij welke band hoorde de zanger die een hele rare kleurencombinatie veroorzaakte als hij ging zingen ? (ik meen zoiets gehoord te hebben in de metro ) Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |