|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:toch wel . en snagger; gewoon KOMEN SLET!!! |
|
quote: als je dit keer maar niet de hele tijd de fiets gaat laten remmen ben je welkom And my marlboro light |
|
Ja ? Dat zou wederom geweldig zijn, want die kut NS is ook niet te vertrouwen ... Oja, vraag eens aan Rasp. of 'ie die ayreon CD nog mot hebben ? Ik, Wil Schuurman |
|
- Snagger - Rasputin (met wat geluk sleep ik nog wel wat mensen mee ook) - Kleine micha Banaan - Dunne_Hein (misschien) - impaled succubus - desire - judge m - skitzoid kitten - Snaack & JaneDoe - Eternal Darkness - Gummibeer (zeer waarschijnlijk) - ilyc (waarschijnlijk alleen ) - Bint (komt waarschijnlijk ook wel ff langs) - Rajackar & Iron Maiden |
|
quote: Graag nog steeds ja, ik weet echter niet zeker of ík er bij gaan zijn vanavond ivm ziekte. Maar neem toch maar mee, micha komt waarschijnlijk wel, en als je dan toch hierheen komt regelen we het wel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Okoi komt goed ! (gewoon asprines slikken trouwens !!) Ik, Wil Schuurman |
|
NOG EEN PAAR UUR WACHTEN, T GAAT GEZELLIE WORDEN..... en HATRED (death/trash metal uit BOZ/Zeelandia |
|
Hertog Jan, dat wordt de winnaar, zonder twijfel !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Nee man, BrEeZaH! |
|
Neeen ! Ik, Wil Schuurman |
|
Was gezellig *burp* |
|
Heeft er iemand nog zakdoekjes?? And my marlboro light |
|
Sjezus, ik heb geen band gezien, maar me wel vermaakt. En ik heb me een koppijn. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Het was heel erg gezellig! Niet veel lekkere bands zien spelen behalve Hatred was wel goed.Was de laatste die ik zag.He Rasputin niet gek dat je koppijn hebt na zo'n sixpack yagermeister |
|
Fucking hell, ik drink nooit meer Mijn excuses voor het ongemak, en snaack: dat shirt kan écht niet, woeha ! Ik, Wil Schuurman |
|
Kijk maar uit Snagger, misschien is SnaacK binnenkort wel Mod! Maaruh.. het was echt gezellig! Jammer van die pokkemuziek. Don't blush when I rip you open |
|
Oei .. hehe Achja, TiRaLiNoR RuLeZzZ whaha Ik, Wil Schuurman |
|
TrUe BrEeZaH BlAcKmEtal Don't blush when I rip you open |
|
het was idd wel een geslaagde avond, wijn in bierglazen!!! elke keer ontdek ik dat opnieuw, maar ik was vooral te spreken over de vele "kwaliteiten" van de zangeres van de 3e band... And my marlboro light |
|
het was gedlaagd veel bier, leuke mensen. tiranilor had een beetje triest vertoon maar muziekaal was het o.k. vooral de zanger deed t focking goed. rasputin en kleine micha banaan nogmaals bedankt+ . |
|
tiranilor had toch een nieuwe bassist? das een maat van me, was het wat? |
|
In een woord: NATTE BOEL ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:is dit met betrekking tot desire? |
|
quote: Uhh vat hem ff niet |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |