|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijssie ? - Snagger - Rasputin (met wat geluk sleep ik nog wel wat mensen mee ook) - Kleine micha Banaan Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
- Snagger - Rasputin (met wat geluk sleep ik nog wel wat mensen mee ook) - Kleine micha Banaan - Dunne_Hein (misschien) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
- Snagger - Rasputin (met wat geluk sleep ik nog wel wat mensen mee ook) - Kleine micha Banaan - Dunne_Hein (misschien) - impaled succubus - desire he snagger deze keer wel es komuh, we mottuh nog bier drinken. |
|
Goed idee Ik, Wil Schuurman |
|
- Snagger - Rasputin (met wat geluk sleep ik nog wel wat mensen mee ook) - Kleine micha Banaan - Dunne_Hein (misschien) - impaled succubus - desire - judge m - skitzoid kitten |
|
Hoelaat begint dat gedoe ? En waarom spelen er geen toffe bands ? Ik, Wil Schuurman |
|
- Snagger - Rasputin (met wat geluk sleep ik nog wel wat mensen mee ook) - Kleine micha Banaan - Dunne_Hein (misschien) - impaled succubus - desire - judge m - skitzoid kitten - Snaack & JaneDoe Don't blush when I rip you open |
|
quote: http://www.baroeg.nl daar zal het vast wel staan En er spelen geen toffe bands omdat het maar 4 euro kost. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Don't blush when I rip you open |
|
Deze bands spelen er omdat zij zich ingeschreven hebben voor deze wedstrijd. En als je een band niet goed vindt kun je altijd aan de bar gaan zuipen toch? |
|
quote:TIRANILOR komt, en u bent er! |
|
quote: |
|
Volgens mij is het voor Sesamstraat al afgelopen De Baroeg houdt eindelijk eens rekening met echte metalfans |
|
quote: O gelukkig want ik wilde ook nog Klokhuis kijken namelijk omdat het vrijdag is mag dat |
|
Hatred, wordt de klapper van de avond, denk ik. Vette Death/trash metal uit BOZ/Zeelandia Conradski |
|
- Snagger - Rasputin (met wat geluk sleep ik nog wel wat mensen mee ook) - Kleine micha Banaan - Dunne_Hein (misschien) - impaled succubus - desire - judge m - skitzoid kitten - Snaack & JaneDoe - Eternal Darkness - Gummibeer (zeer waarschijnlijk) |
|
En wie komt er nog meer. |
|
quote: Je broer! |
|
quote:Samen met zijn K-othic/idols vriendin zeker. |
|
quote: Gaaf heh |
|
Voor mensen die Tiranilor goed vinden!!!! Kom 12 april naar 't elfde gebod daar spelen ze met Enforcer en Liar of Golgotha!!!! |
|
Godverdomme, dankzij het werkverkeer tussen Dordrecht en Rotterdam zal het voor mij niet mogelijk zijn om de trein van 0:10 te halen aangezien ik dan gegarandeerd de laatte aansluiting mis ... Dat word niets, eens mn broertje bellen of ik daar kan pitten Ik, Wil Schuurman |
|
- Snagger - Rasputin (met wat geluk sleep ik nog wel wat mensen mee ook) - Kleine micha Banaan - Dunne_Hein (misschien) - impaled succubus - desire - judge m - skitzoid kitten - Snaack & JaneDoe - Eternal Darkness - Gummibeer (zeer waarschijnlijk) - ilyc (waarschijnlijk alleen ) |
|
Kuuuuuuut.... Heeft er iemand toevallig een koelkast die nodig leeg moet ? Ik heb absoluut geen zin om de trein van 22:56 te moeten nemen dankzij het hoerige gelul van de NS .. Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |