|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vond eigenlijk geen enkele band echt goed gisteravond. Maar het bier smaakte prima Don't blush when I rip you open |
|
dat van daty bier heb ik vandaag meer gehoord |
|
Wie is die nutosphere?? Stel je eens voor hehehe Don't blush when I rip you open |
|
ja wie is dat? ik was trouwens meer te spreken over de bierglazen wijn And my marlboro light |
|
ja wie de fuck is die nutosphere Je mag me best beledigen, maar zeg dan wel ff wie je bent Ik heb het naar me zin gehad gister, jammer van de kutbands alleen! Heej Snagger, weet je nog wel dat je een glas water in het gezicht van de zanger van Tiranilor hebt gegooid Het bier was goed, ik was 60 euro lichter dus was het bier heel erg goed.. Ik was zo blauw als een ouderwetsch tientje |
|
quote: Ik geloof dat ik die gemist heb, waar gaat dit dan weer over?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Was gezellig gisteren alleen jammer dat de muziek zo klote was. |
|
quote: En tóch maar weer gaan roken gisteren he?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:Was geeneens lekker |
|
quote: Serves you right!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Als IMP nou wel een bassist had, dan hadden ze gewonnen, denk ik. lekkere oude trash, klonk als Toxic |
|
Hmmmm hoe zal ik het zeggen........... Het waren allemaal klote bands!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: nutosphere is mijn en rasputins goede vriend Chris, die ietwat donkere kerel met de bril en zwart krullend haar lijkt op frank zappa And my marlboro light |
|
quote: Agha! |
|
Godverdomme, ik geloof dat ik in ietwat aangeschoten toestand mijn jagermeister muts ben kwijtgeraakt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik zag jullie nog wegfietsen (volgens mij)...ik had de nachtbus gemist |
|
quote: Mij, of mijn broer?? Ik weet niet meer wannneer jij weg was, maar hij was al eerder weggegaan dan ik. Het ging iig niet helemaal recht meer. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Whaha, dat eerste stuk op het fietspad, jij was me een partij aan het slingeren rasp, niet gezond meer En dan die takke blauwe nog eens !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ik moest even weer de "feeling" te pakken krijgen zeg maar. Op een meter of 5 door rood voor de politie langs, en ik had het niet door. Maar mijn muts is weer terecht, lag gewoon in huiskamer nr. 2. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
als ik sommmige mensen geen gedag heb gezegd, dit was omdat ik besloten had me buiten van mijn avondeten te ontdoen... And my marlboro light |
|
Bedankt voor de info! Don't blush when I rip you open |
|
tja je hebt het in je of niet he? And my marlboro light |
|
quote: Wat, je eten?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
onder andere And my marlboro light |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |