|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Moet je zeker doen Vooral Sacramentum is naar mijn mening geweldig Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ik kan het je alleen maar afraden |
|
Tsjuder - Rustige melodische blackmetal. Hate Forest - Iets ruigere, maar erg melodische blackmetal. Pyaemia - Gothic/Medieval melodic deathmetal. Myrkskog - Melodische blackmetal met folk invloeden. |
|
Behemoth (death metal) Extol (progressieve death metal) HateSphere (death/thrash) The Haunted (death/thrash) Kalmah (melodieuze death metal) Necrodeath (death/thrash) Raise Hell (death/thrash) Ritual Carnage (death/thrash) Satariel (death metal) Skyfire (melodieuze death metal) (oude) Katatonia (doom/death) Konkhra (death metal) Theory in Practice (progressieve death metal) Thyrfing (viking metal) Bal-Sagoth (epic black metal) Borknagar (black metal) Cadaveria (nieuwe band van de vrouwelijke grunter van Opera IX) Hollenthon (mix van van alles en nog wat) Rakoth (melodieuze black metal) Ram-Zet (black metal met invloeden uit industrial en gothic metal) Vesperian Sorrow (black metal) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: My 2 cents: Vermijd keyboard bands! Die werken slecht op je smaak. Zo, hehe. Verder: Sacramentum (erg gaaf, melodieuze death/black metal, zeer kick-ass!), Dissection (poor man's Sacramentum), oude Rotting Christ, oude Borknagar, Absu, Abigor (Channeling the Quintessence of Satan!!), Behemoth (zowel oud als nieuw, oud is meer black (GROM!!!!), nieuw is meer death), oude Samael (Ceremony of Opposites, vooral)... Staat misschien wat relatief ruiger werk tussen, maar alle begin is moeilijk . |
|
Voor mi persoonlijk is Master's Hammer toch wel de definitie van Melodieus Wereld band jammer dat ze industrial happy metal gingen maken!!!!! |
|
quote: Valt eigenlijk best wel mee. Heb die laatste cd nog een paar keer geluisterd (heeft mij heel wat bier gekost) maar het heeft wel iets. (of lag het nu aan het bier?) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Maar als jij dus heel veel bier op heb vind je de alpen zusjes ook goed "the Jilemnice Occultist" Rules!!!!!! |
|
Alweer zo'n "niet-al-te-harde-death-metal" topic? Blijkbaar is er een grote vraag hiernaar. Kanker search |
|
melodieuze death zoals Autumn Leaves, goeie band probeer met name Embraces By The Absolute "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
God Dethroned is wel iets wat hier in past, weet niet of het al genoemd is, heb geen zin om dat hele topic door te bladeren! |
|
Net geleend van een maat, en een aanradertje voor iedereen die Eucharist goed vindt: Eternal Lies What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Black metal Ajattara - Itse The Elysian fields – 12 Ablaze Love lies bleeding – Ex-nihilo Lunaris - …The infinite Necromicon - Peccata mundi Death metal Disarmonic mundi – Nebularium Withered beauty – Withered beauty I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Deze is essentieel! |
|
Wat ook een aanrader is: The year of our Lord. Ik ken alleen het album 'The frozen Divide' maar op de website zijn MP3's te downloaden. http://www.theyearofourlord.com Don't blush when I rip you open |
|
*Dissection - Storm of the Light's bane *Emperor - IX Equillibrium (de meest toegankelijke, vind ik zelf) *Dark Tranquillity - The Gallery (Melodieuzer dan melodieus) *Satyricon - The Shadowthrone / Nemesis Divina ( *Abigor - Nachthymnen (Black) *Behemoth - Satanica/Thelema.6/Zos Kia Cultus (Steeds meer richting death metal) *Lunar Aurora - Weltenganger (wat meer undergroud) *Decapitated - Nihility (Technische death) *Dying Fetus - Destroy the Opposition (Super death) *In Flames - Jetser Race / Whoracle (wat minder extreem, voor als je Dark Tranquilliy mooi vindt) *Marduk - Panzer Division (snel maar wel melodieus) *Enslaved - Blodhemn *Borknagar - Borknagar/The Olden Domain/Quintessence hier vermaak je je wel even mee denkik... * Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Bolt Thrower Nile Immortal (vooral nieuwere werk, vanaf At The Heart Of Winter). Dit spreeekt je misschien niet meteen aan, maar als je het wat meer geluisterd hebt is het echt zeer goede muziek, verder ook wat eerder al genoemd is NP: Satyricon - Black Lava For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Wat een gelul "marduk - panzer division" is dus NIET melodieus!!!!!!! Het zit bijna tegen grind core aan zo snel is het, en marduk speelt alleen enigzins een melodieus rifje (als je het kan horen) |
|
quote:zekers |
|
quote:ik vind pdm een behoorlijke dosis melodie hebben. hij's vrij snel en bruut maar de nummers zijn erg afwisselend met pakkende rifjes en melodielijntjes. |
|
Wou net zeggen, luister anders het begin van Christraping Black Metal.... "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Ik zag Samael nog nergens tussenstaan. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Gotmoor - Vlaemsche Premitieven |
|
Serenade of darkness? HEERSCHT |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |