|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan iemand mij melodieuze black/death metalbands aanraden? het kan wel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Skinless is zeker niet melodieus vindt ik tenminste. Ik denk zelf meer aan Enthral en Manegarm. |
|
quote:Foutje, ik bedoel natuurlijk fleshless en alleen SDI EDIT: heb de halve dag in de auto gezeten en ben daarmede niet zo fit meer [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 08-08-2004 22:32] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
En als je echt een keyboard+metal freak bent is het altijd zeer gaaf om even Skyfire en Norther te proberen Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:Wleke stijl is Norther precies? ik kan er niks van maken... Sorry mijn hokjes geest is te sterk. |
|
quote: CoB kloon ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
nee veeeeel beter... |
|
THURISAZ-SCENT OF A DREAM het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Theory in Practice hehe |
|
quote: Ik had gedacht dat Skyfire nog wat ging zijn,..maar neuh (vorig jaar gezien) Beide bands zijn live gewoon niks waard. En hun muziek is voor mij gewoon saai. Eens wat aanraders: -Grievance -Grief of emerald (blijft toch lekker agressief, misschien op het randje van wat hier moet passen) -Misteltein -Mactätus -Siebenbürgen .... Verder ben ik niet geneigd om veel van bands in dat straatje te kopen: als er ergens veel rommel zit, is het wel in "melodieuze black metal"...er zijn er die vergeten dat de gitaren de hoofdrol dienen te spelen als je het over metal wilt hebben (om te beginnen) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
Lekker boeiend, dan luister je er niet naar. F*ck hippies |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 19-08-2004 22:47] You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy... |
|
kent iemand hier ook Krocht? Nederlandse BM bandje uut grun ! klinkt wel leuk.. net de demo gekocht I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
WARCHITECT - a sea of red Of check hun topic over deze cd. BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
Equilibrium! Bruce Banner |
|
quote:Da's viking en ik vind Lemuria het kunstje veel beter uitvoeren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: excuseer mij ik vind het iig een heerlijk melodieuze band Bruce Banner |
|
Een melodieuze deathmetal band die ik absoluut kan aanraden is QUO VADIS (niet die uit Polen); het nieuwe album Defiant imagination doet weer denken aan DEATH ten tijde van Symbolic met lagere grunt en heeft Steve Di Giorgio op bas. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
manowar ... [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 23-01-2005 3:09] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Melodieuse death : Incapacity signature |
|
quote: Wow, er waren hier ook al mensen die reeds in 2004 van Thurisaz hadden gehoord Topband! Die gasten gaan het volgens mij mits wat geluk nog vrij ver schoppen! Talent is er iig genoeg in de band Member of the iso-betawuste crew!! |
|
ja, is een bereband! signature |
|
Ja dat is inderdaad geen verkeerde band. Ik heb destijds hun enorm professionele in eigen beheer opgenomen debuut mogen bespreken. Komt de band binnenkort ook weer eens met wat nieuws of hoe zit dat? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |