|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Die Apokalyptischen Reiter |
|
|
|
grappig, we hebben dezelfde reactie op elkaar posts... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
melodieuze black death dawn: nier solen gar niper for evogher necropolis Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
quote:waar doe ik dat dan? dat heb ik ff gemist. quote:ja |
|
quote: Hmmzz, nu ben je zeker wel tevreden he... Een meisje die voor je op de knieën gaat (nee niet op díe manier), om toe te geven dat je gelijk hebt... Aarrggh! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:ja er gaat echt een nieuwe demensie voor me open |
|
quote: Het is dementie of dimensie... je mag kiezen Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Go Impaled!! Dan ga ik nu moeilijk doen over je dyslexie ok??? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Melodieuze death/doom die staat als een huis: Het Poolse April Ethereal, album "advent", zwaar aan te raden. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: NEE NEE NEE, je mag geen DOOM noemen, want daar vroeg hij namelijk niet naar!!!!!!!! Zo, anders gaat Impaled Succubus weer moeilijk doen... ..."Hate can only create more hate"... |
|
On-topic stelletje kut idioten! Stormlord - gemixte stijlen melodieuze black. Ram-zet - ook gemixt melodieuze black/death |
|
Aeternus? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Dat DOOM was waarschijnlijk wat overhaast, daarvoor gaat het veels te snel I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: yep, een echte superband verder: sear bliss |
|
Ook wel het proberen waard: -het Finse Ninnghizhidda, Melodieuze black) -Furia, epische black/death uit Franrijk I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ik vind Ordo Draconis stukken beter dan CoF, maar het lijkt er wel een beetje op. Trouwens, je hoeft toch niet in twee dezelfde soort bands te zingen? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Salacious Gods, Grinroth gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote:inderdaad , wie zei er doom, steek dat doom in je reed dit is een black/death topic, grrrrrrrrrrrrrr maar ik blijf erbij dat aeternus dark is. En ja het album: and so the night became is erg blackie. |
|
At the gates Dissection Amon Amarth |
|
Luciferion komt binnenkort met een nieuwe....kopeuh!! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote:stonde er al vrij ergens tussen. |
|
hmm dat waren egwoon de eerste die in me op kwamen |
|
Melodieuze death metal? Godverdomme, dat is een totale TEGENSTELLING. True death metal hoort N O O I T melodieus te zijn, doch DIABOLISCH, DUISTER en GEWELDDADIG!!! (uit: Death metallic Bible version 6.66). Weet dan, o-eikelhoofd dat dit topic heeft aangevangen, dat In flames geen death metal is, nooit zal worden. Voor TRUE death metal: Massacre, Defiled, Vital Remains, The Haunted, Bloodshed, Lucifer, Cerebus, Malignancy, Deranged, Krisiun, Abhorrence, Nephasth, Excommunion, Morbid Angel, Deicide, Malovolent Creation, Altar, Vader, Behemoth, Nile, Coffin Texts, Agiel, Council of the Fallen, Hate Eternal, God Dethroned, Ravager, Exmortem, Nunslaughter.. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |