|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Kalmah HEERSCHT |
|
Even lijnrecht tegen het 'advies' van Dwaallicht in: As It Burns Touché, pussycat! |
|
Men gaat naar de lokale cd boer, men neme een stapelke cd's uit de heavy sector en luusterd die aandachtig. Als er cd's bij zitten die je mooi vind koop je die! Ze motten gewoon beuken eigenlijk Cheers |
|
quote:jaaaaaa en dan pak je toevallig een stapel iron maiden, manowar, metal church etc en dan ren je zo ver mogelijk weg bij alles wat ook maar naar metal ruikt als je maar kan. goedzo met zo'n advies krijg je een muziek stroming wel naar de klotuh. |
|
Ik kom net de band Daemonarch tegen en die swingen het spreekwoordelijke pannetje uit Hakkuh |
|
...het is trouwens Melodieuze Black Metal Hakkuh |
|
vind het eerder harde gothic.. moonspell goes hard Je moeder. |
|
Moonspell was eerst ook black metal, maar zijn daarna een 'beetje veranderd'. (helemaal omgeslagen dus) Had ik gehoord. |
|
quote: Wat is er mis met Iron Maiden?! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Deze bands zijn niet echt melodieus maar zeker aan te raden als je wat van het extremere werk wil proeven: -Exhumed > Gore metal -Vader-Death metal -Deicide-Death metal -Destroyer 666> Rauwe thrash metal -At the Gates> Zweedse Death dus wel melodieus -Emperor > black metal -Dying Fetus > US Death metal -Behemoth > Black/Death -Hatesphere> Thrash metal met oemta |
|
quote:kutmuziek. Tip uit eigen land: Grinroth |
|
quote: Don't blush when I rip you open |
|
www.swedishmetal.net 'nough said Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: |
|
Pas ontdekt: Skyfire |
|
quote: die waren erg goed op wacken vorig jaar! |
|
quote:spuit je oren uit debiel t gaat hier over melodieuse muziek. |
|
"Deze bands zijn niet echt melodieus maar zeker aan te raden als je wat van het extremere werk wil proeven" [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 27-05-2003 8:03] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Toch wel ff vermelden dat Manowar nog altijd de beste Metal band te wereld is, en dat wie dit durft te ontkennen een poser en een whimp is. Voor de rest vind ik Graveworm wel best vet wat melodieuze donker metal aangaat. |
|
Cirith gorgor Troll Temnozor |
|
oja, en emperor natuurlijk |
|
quote: Wat heeft het uit spuiten van je oren te maken met lezen als ik vragen mag? |
|
Het Franse Apostasia is ook wel wat, gaat bij tijden op machinegeweertempo, maar het valt toch als melodieus te bestempelen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: O,ja en leer eerst maar spellen voordat je andere mensen gaat afzeiken! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |