![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat dacht je van At the Gates? ![]() |
|
Stond er al ![]() ![]() |
|
![]() |
|
quote:...en concludeer dat je je tijd verdoet door die lap te lezen... ![]() |
|
Ik heb al ooit op die anus site dingen zitten lezen, maar vond het nogal kut. iig, het werkt nu niet omdat de firewall van mijn werk hier dat blokkeert. ![]() |
|
http://www.anus.com/metal/ Dan kun je deze waarschijnlijk ook niet checken, maar er staan in ieder geval interessante dingen op. ![]() |
|
Mystic Forest I welcome you to a world pitch black ![]() |
|
SACRAMENTUM!!!! ![]() |
|
Laatste van Immolation- Unholy cult. Darkthrone- Soulside journey (geweldige death, echt geniaal en melodieus.) Morbid angel- Altars of madness (death). Limbonic art- Worship of death (black, meesterwerk, wat mij betreft). Gorgoroth- Incipit Satan (black, niet super, maar wel licht melodieus en spijkerhard....) Paradise lost- gothic en icon, zijn vooral easy te beluisteren en niet echt hard, wel melodieus en beter dan de recentere cd's van hun naar mijn mening. Mactatus- suicide (melodieuse black). Old man's child- in defiance of excistense (melodieuse black met keyboardjes, die sommigen hier uitermate kut vinden.) Nile- In their darkened shrines (death). Marduk- Dark endless en Opus nocturne (geniale black met melodieuse invloeden) Behemoth- Satanica (heerlijke death/black). Enthroned- Carnage in worlds beyond (spijkerharde licht melodieuse black). Enslaved- Mardraum (bijzondere black met melodieuse invloeden). an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
quote: Voor wie At The Gates mist, de zanger heeft n nieuwe band, melodieuze death, en best goed: Nightrage ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Vindsval komt toch uit Luxemburg? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Ik zou het niet weten, maar ze zijn gecontracteerd bij skaldic art records! En dat komt wel uit Duitsland! ![]() |
|
quote:sterk argument ![]() @campske666: het is natuurlijk maarwat je metal wil noemen. ik vind persoonlijk manowar toch echt softe gay muziek net als him. maar als jij dat wel volwaardige metal vind jouw mening/probleem (lezen wat jezelf van toepassing vind). ![]() |
|
quote: Klopt ![]() |
|
quote: Dank u ![]() Zeker errug lekker! *heeft weer goede band ontdekt* ![]() |
|
quote: check dan ook alle ander 24133 Enschedese Death Metal bands ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Volgens mij is deze nog niet genoemd: Eternal Tears Of Sorrow! Behoorlijk melodieus met grunt en (af en toe) gewone zang afgewisseld... ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Als jij me links en mp3's geeft. Nogal veel werk anders. ![]() ![]() |
|
quote:id dat niet doom/gothic ofzo ![]() ![]() |
|
quote: http://www.zwaremetalen.com/recensie/1129.html Ik ben wel een beetje lief. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: pleurt op met je doom ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:ja sorry ik ben niet zo into de gay langzaam scene ![]() ![]() |
|
quote: Hm, 't is behoorlijk moeilijk om hun muziek in een hokje te duwen... Ik vind hun werk over het algemeen wat sneller dan doom/gothic... Plus dat de zang behoorlijk in het straatje van black ligt... Maar je hebt gelijk als je zegt dat je 't niet écht black of death metal kunt noemen... ![]() 't Is wel errruug mooi by the way! ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |