|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
@zm Sopresa succes.. |
|
Ze roepen hier wel eens wat als ik langs fiets. in 90% van de gevallen hoor ik het trouwens niet, oorzaak: minidisc De enige bands die ze van naam kennen zijn Metallica en Slipsnot [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 03-12-2002 12:22] |
|
Ik hoor het geeneens meer als mensen me naroepen, mijn middelvinger behandelt dat onderwerp altijd automatisch. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
mensen reageren alleen wel eens met onbegrip op mijn t-shirts en zo, helaas draagt nu iedere nu metaller mijn rammstein shirt , maar laatst vroeg er een brugmugje achter me... "Wat is Wamonar?" (kon blijkbaar niet lezen) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
niet,.... i'm invisible! why would you listen to me? |
|
Ik zat laatst op een website over DEATH en een klasgenoot naast me vroeg of die gast (Chuck Schuldiner) ook zo'n gek was... Ik vroeg waarom hij 'ook' zei... Antwoord: Nou mensen die die muziek maken zijn toch niet helemaal normaal.. Het is dat het wel een goeie gast is dus ik kon er nog wel om lachen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Nou gelukkig woon ik in een van de dure wijking hier in Dordt en hier is geen allochtoon te bekennen. Maar vaak in de stad en als ik naar huis fiets vanaf school gebeurt het vaak. Ik trek me er niets van aan als ik alleen ben. Als het in de stad gebeurt als ik samen met mn vriendin loopt gaan we er flink hard tegenin. Goh, wij maken echt elke dag "vriendjes" "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Mensen uit mijn klas die maken weleens maffe opmerkingen. Maar ja dat zijn van die kudde trendy's dus die weten niet beter..... Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
Nergens problemen mee, alleen wel eens van "Wat heb je een naar t-shirt aan" Maar ik ben een hele lieve jongen |
|
op school reageert men tegenwoordig heel erg vreemd....waarschijnlijn omdat ze nog nooit een afghaan en een metalhead naast elkaar hebben zien lopen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
heb nog nooit een afghaan zien lopen |
|
quote: ze hebben niet altijd een baard iig wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: je gaat me niet zeggen dat je in zuidhoven woont he?! My madness, my sadness |
|
Wat ik vaak hoor: Goh je bent ook altijd in zwart,ga je zovaak naar begravenissen.Mijn antwoord: ja,klopt ik voel me best wel schuldig achteraf als ik iemand kill na een domme opmerking |
|
Haha, vroeger had ik er wel last van ja, ik had ook wel 's een spijkerjas vol patches, graffiti en (jawel) betonspijkers (inmiddels half vergaan en legendarisch...) en daar kreeg ik s ruzie in, dat liep dus pijnlijk af voor de vijand, haha. Tegenwoordig ben ik zo true en evil dat mensen spontaan op hun knieen vallen als ik langsloop Ik had ook wel s op weg naar school zo'n dance meisje geholpen die van dr scooter was gepleurd, en iedereen reed zo voorbij. Ik had r helpen opstaan en naar t ziekenhuis gebracht en die was echt totaal verbaasd dat uitgerekend ik r hielp. Nog een grappige, vroeger toen ik zo''n jaar of 14 was was m'n hele klas er heilig van overtuigd dat ik wel s blowde enzo, terwijl ik dat toen nog nooit had gedaan, puur alleen omdat ik zwarte kleren spikes en kettingen enzo droeg... O, en trouwens, Within Temptation is mooi |
|
quote: ... met je roze broek.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Er zitten er 3 bij mij op school, maar ze zijn wel bijdehand. Maar ze zijn geen fundenmentalisten. |
|
quote: Haha, hoor dit: Mijn ouders vonden mijn enge shirts echt walgelijk, mijn oma(!) daarentegen, vond het helemaal geweldig |
|
quote: die bij mij in de klas ook niet hij wordt wel dood geschoten als hij met iemand trouwt die de familie niet heeft aangewezen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Heersend topic dit Ze reageren bij mij in de buurt altijd wel op metalshirts die ik aan heb. Er ging een keer een oude vrouw voor mij aan de kant, omdat ik een Macabre shirt aanhad |
|
Ze vond gewoon dat je uit je bek stonk . |
|
Waar kan ik een Macabre shirt bestellen? Ik wil ook dat oude vrouwtjes voor mij aan de kant gaan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Tja...kan gebeuren toch? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Waarom, Heiden, vragen ze je telkens mee uit of zo? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 05-10-2003 23:59] |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |