|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
is Ed geen Pokemon dan?? *Confused* I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
quote: LOL! dies mooi, ik zit op een "gewone" school, en daar mag vanalles. maar er zijn wel rare gezichten die naar je kijken. ach ja... MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Op de basis-school mocht ik ook met een trui van slipknot- people=shit rondlopen dusse...... Ik vergiet als zeef hebben |
|
basisschool is crap! ik werd in groep 8 nog als een kleuter behandeld hoewel ik ze geen ongelijk geef... [Dit bericht is gewijzigd door Creepieboy op 01-09-2001 16:44] MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
"is je kapper dood?" En inderdaad kleine kinderen die niet gewend zijn dat mannen lang haar kunnen hebben, maar dat is wel grappig (weten zij veel). Verder heb ik schijnbaar zo'n gerustellende aura (kan ikzelf niet zien hoor) dat ik meestal voorbij iedere selectieve security kom zonder dat ze naar me omkijken. Schijt aan de wereld! ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Waarom word je g.v.d. altijd beoordeeld op je uiterlijk? Ik zit ook in leeuwarden op school en daar kan je niet normaal door de gangen lopen of je word wel uitgescholden of dom aangestaard. soms krijg ik echt de neiging om iemand die spikes es te laten voelen. It's better to be hated for who you are than loved for who you're not |
|
ik wordt nooit uitgescholden (nog niet dan) maar wel stom aangestaard, liep pas op het school plein en letterlijk IEDEREEN keek naar me. ik heb me nog NOOIT zo ongemakkelijk gevoeld zeg MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
Ach, je raakt eraan gewend... |
|
Tja..... MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
heb ik ff een "coole"! ik ben 2 weken ontslagen op mn werk (ben software engineer, ben waar judge m voor studeert hehe) omdat: -ik er te metal uitzag -ik in een metalband zit -ik een "te wild" privé leven heb dat ik er te metal uitzie, snap ik niet helemaal want op mn werk draag ik bijna nooit bandshirts, heb donkere sportschoenen enzo, pas thuis komen de lederen broeken, metalshirts en gegespte laarzen tevoorschijn! alleen lang haar en wat metaal in het gezicht dus...? verder, dat ik in een metalband zit vinden ze dus eng... euh, ik denk dat enkele collega's/bazen toch wat van die mp3'tjes hebben gedownload, hehehe en mijn wilde prive leven... uhuh! alleen veel feesten, uitgaan en concerten... de helft wisten ze daar nog niet eens... ik ben er dus flink van over de zeik, nu moet ik dus weer flink solliciteren, het was verder echt een superbedrijf met leuk en moeilijk werk, auto v/d zaak en dergelijke... heeft iemand nog wat c5 liggen...? Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
c5 ?? Dat spul heet C4 .... Carbon-4 ... |
|
is C5 de opvolger van C4 ?? net een tintje zwaarder?? MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
quote: Omdat gemiddeld niet-metal-mens niet kan begrijpen dat je van <quote-oud-leraar>harde en ongeorganiseerd muziek </quote-oud-leraar> kan houden en het een feit is dat een mens bang is voor wat ze niet kunnen begrijpen. En een mens die bang is reageert zich meestal zo op iets wat ze niet kunnen begrijpen om jou te laten denken dat ze beter zijn dan jou. dit was ooit eens uitgelegt aan mij door een mede metal persoon. In love with the terror that comes when the moon is full, and the angels have fallen in a world where dreams do come true, and pain is only a choice... |
|
quote: Ongeorganiseerd, hahaha, dat is grappig Metal is geniaal wat dat betreft vergeleken bij al die simpele lalala muziek van tegenwoordig. Dead things grow from deep inside... |
|
Hahaha, mijn vader zei zoiets ook altijd, die kolere herrie kan iedereen maken, todat ik hem mijn elec.gitaar om zijn nek hing en zei laat maar horen dan toen heeft ie toch zijn mening bij moeten stellen. Bazzio Attacks!!! |
|
Hmm..de bovenburen vinden me niet erg leuk!! Dat komt vast omdat ze nu bijna zover zijn dat ze mee kunnen zingen met de muziek die ik heb opstaan, staat vaak erg hard. En voor de rest word ik wel vaak nagekeken door mensen!! Hoe zou dat nou komen?? Ben er nog steeds niet achter the only pleasure is pain |
|
Welke omgeving? Iedereen houdt van mij. Behalve de minderwaardige mensen waar ik toch niet om geef. |
|
meeste schapen denken ook altijd dat metal automatisch met satan te maken heeft ofzo. erg dom de afkorting schaap: egocentrisch ingesteld cirkeldenkend individu. of duidelijk onderontwikkelde medeburger : dom "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
ike wor ook wel s nagekeke/geweze/uitgescholde,en dan met name door die trance figure die 'alto' op je roepe,das eg n zware belediging bij t woord'alto' moet k nog altyd denke aan van die 12 jarige slipsnot fans die roepe jaaaah ik ben n alto,kijk mij stoer zijn.... verder zijn de meeste reacties(vooral van oudere mense)wel lol,ju lacht ju soms eg slap |
|
mij omgeving is niet tegen mij, ook niet toen ik nog lang haar had. ik zal wel mazzel hebben dan. uiteraard riep een lolbroek wel eens jezus tegen mij maar daar trok ik mijn iks van aan. (en zou zo een persoon denken dat hij net een uiterst originele grap heeft bedacht?) |
|
Jezus! ach, ik merk er niet veel van. oude mensjes vragen in den AlbHeyn vragen zich nog wellis af of ik nou een 'meneer' of 'mevrouw' ben, vanaf de achterkant maarja, dat blijf je houwen met lang haar. Als ik ergens rondloop krijg ik vaak wel iets naar me kop van: "hey gothic!" maar verder heb ik geen gefuk ofzo. |
|
mwah.... bij mij op school is het niet erg. ik wordt wel 'uitgescholden' voor hippie of gothic of langharige tekkel (heb maar haar tot onderaan oren, maargoed... dat hebben ze vast nog nooit gezien....) maar het intresseerd me geen hol eigelijk..... in de stad kijken mensen ook niet echt naar me. als ze dat doen, komt het door mijn gedrag : |
|
Ik heb nooit ergens last van.......haha...zal wel aan mijn uitstraling liggen haha |
|
iedereen vind mij een heel lief meisje, en dat ben ik ook. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |