|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, die zijn smerig. Mijn oma had die ook altijd. Bah. |
|
Mijn omgeving is vrij normaal tegen mij, maar ik zie er dan ook heel lief uit No regrets and no remorse... |
|
Nooit geen problemen mee gehad eigenlijk, zal wel komen omdat ik in het tolerante zwolle woon Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Echt de leukste grap alletijden man! Vet cool! |
|
quote: Sorry man , ik kon het echt niet laten. Arg.. ik ben gewoon gestoort ps. ik wou dr meteen grapje achter zetten alleen ik was helemaal vergeten dat ik het gepost had Damn ik schaam me echt diep, geen grap [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 15-07-2002 23:59] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Nee, je bent alleen irritant |
|
mijn buren zijn bang voor me, ze gaan binnekort lang naar Marokko toe.\, als ze terug komen is hun huis leeg ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
ach ja je bent gelukkig niet de enigste |
|
quote: Met wat dan ? Geef aub eens een voorbeeld Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Eéntje ? 90% van je topics is irritant. |
|
quote: Geef gewoon eens een voorbeeld Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
je grapje net bijvoorbeeld snappie! eerst denken, dan doen Panda |
|
Bijv. je gescheld op Vampire Girl vandaag weer ... |
|
quote: Ja omdat zij mij helemaal verkeert begreep. en me meteen beoordeeld. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Dus begin je maar meteen te schelden ? Het is overigens je eigen schuld dat mensen je 'verkeerd begrijpen'. |
|
quote: dat doe jij gelukkig nooit he Panda? Mensen meteen beoordelen? Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Schitterend |
|
ze beginnen altijd te schreeuwe van 'nu komen dan...KOM DAN!!' en even laters 'Nu komen, het eten wordt kouuud gvd!' Dus alleen thuis worden ze gek van de luidstaande muziek, maar verder...neuh, maar ik zie er nou ook neit bepaald metal uit 8-P |
|
quote: zo een grapje wil ik echt nooit meer lezen vriend. daar spot je niet mee. ik weet precies hoe het is als een van je ouders dood gaat en dat is echt niet om mee te spotten. jonge wat voel ik me dom zeg. medelijden tonen met jou. edit: ik heb gelezen dat je je diep schaamt dus het is weer goed voor mij. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 16-07-2002 15:32] |
|
ik word altijd uitgelachen als ik over straat loop.. Misschien moet ik toch eens dat enorme houten kruis thuis laten staan |
|
Ik krijg altijd van die reacties als.. "SATAN" of "VUILE SATANIST" maarjah misschien maak ik het er zelf ook wel naar... Ik vind wel dat ze hun bek moeten houden totdat ze weten waar het echt om gaat... Death Comes To Us All |
|
quote: ROFLMAO |
|
Vroeger kreeg ik wel een hoop domme opmerkingen vanwege mijn lang haar enzo, maar tegenwoordig laat "De omgeving" mij altijd wel met rust. Ik wordt eigenlijk vooral genegeerd. T zal wel zijn omdat mensen me niet begrijpen ofzo. Trouwens negeren 'metalheads' me over het algemeen even hard. Niet dat ik zo graag zulke vrienden wil ofzo, maar ik vind t toch altijd weer triest als ik merk dat mensen me maar ontwijken omdat ze me niet snappen (Zelf al gemerkt dat dat gebeurt omdat ik geen alcohol drink??!? ) Maar ja, boeie... Ik ben toch niet zo'n sociaal iemand en ik heb liever een paar goeie vrienden waar je van op aan kan dan een hoop bekenden die je uiteindelijk toch laten stikken. Oh ja, trouwens, iets grappigs, heb gemerkt dat allochtonen me ook niet meer uitlachen enzo sinds ik mn sik lang laat groeien. T zal in hun cultuur wel 'mannelijk' zijn ofzo om lang baardhaar te hebben? Zenial |
|
quote:Ik zie er ook heel lief uit en mijn omgeving doet niet altijd normaal tegen em. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |