|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Die zijn vele meer bezig met hoe de omgeving hen ziet ipv zichzelf gewoon god voelen in een bepaalde stroming. Noem ze dan dus ook gen goths of metalheads aangezien ik dat beledigend vind jegens de mensen die er wel serieus mee bezig zijn. |
|
laat ze maar denken |
|
quote: Helllup!!!! ....Ik vind dat hij gelijk heeft I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Mijn collega's nemen mijn Grim ende Trueheid niet serieus Mijn Malevolent Creation - The will to kill sleeve noemen ze bijvoorbeeld smalend "Het Messenshirt" Boehoehoehoehoe *snif* |
|
Als ik in metalshirt op het werk zou komen zou er geen haan naar kraaien denk ik. Als het één dag zou duren, that is. We moeten natuurlijk wel een professionele uitstraling behouden . |
|
Ach onder dat blauwe schort ziet niemand dat hoor. |
|
Wel als ik een Slayer schort aandoe... |
|
Ach, zo lang de cup-a-soup om 4 uur klaar is kraait er geen haan naar! [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-10-2003 20:02] |
|
Wij serveren alleen rundercarpaccio, geklaarde bouillon met gepocheerd ei of versgemaakte groene gazpacho, sorry. |
|
en koffie ... |
|
Als we hier lang mee doorgaan zal onze omgeving enigszins vijandig gaan reageren, vermoed ik. |
|
Ach, geef ze een kopje koffie en ze bedaren vast weer! |
|
Ja, maar dat doe ik niet buiten werktijd, daar hebben wij ... medelanders voor. |
|
Ze zijn best wel een beetje bang voor me op kantoor Ze durven me gewoon niet tegen te spreken! |
|
Pff .. je suggereerd nu iets best onaardigs over je medewerkers. Dat Achmed alleen de thee doet zegt niet dat jij meer als hem bent hoor! |
|
quote: *Leest tussen de regeltjes* Je zit dus helemaal alleen in een achteraf kantoortje zonder telefoon over andere communicatiemiddelen? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 06-10-2003 20:10] |
|
Over het algemeen is mijn omgeving erg goed, behalve als mijn broer in de buurt is , die kan soms erg lastig doen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
genoeg metalheads (of wannabe's dan toch)op school maar als je lang haar hebt een leren jas en combats aan hebt gapen ze je aan when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
Ik kijk iedereen gewoon lief aan en idereen denkt....wow what een psycho... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: psychobabe YEAH when there's no more room in hell then the dead will walk the earth |
|
Oh god I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Het enige wat ik soms hoor :'hou je van sm?' (leren polsbanden) Dan zeg ik :'ja heel erg'. Of :'je moet eens lekker in de zon' Dan zeg ik :'je moet zelf eens lekker in de zon'. |
|
mijn omgeving reageert als volgt: "wie is die gestoorde eikel?" en daar ben ik het helemaal mee eens |
|
Jij zegt dan:"Dat is Maarten" Of nie? |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |