|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
aah wat schattig |
|
Hahaha ja vind ik ook altijd zo lief, van die kleine goth en metal moppies en mannetjes die evil proberen te kijken Zenial |
|
quote: ja en dan als zij zich gothic noemt???? oke oke der make up zit niet mooi maar als ze het fatsoenlijk had gedaan had ik het mooi gevonden, en wat dan nog!!!!!! zeikerd |
|
ook een manier om je wallen te verbergen. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Heeft die rechter maar één stomp gekregen? Damn zeg, wat een misselijk blij gezicht! Daar zou je een uur op kunnen slaan . |
|
WHahaha, geweldig p.s. Dit zijn idd erg stereotype Almeerderes [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 22-07-2002 20:24] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: dat kan ook subtieler denk ik, je wallen verbergen |
|
Ben ik blij dat ik niet in Almere woon... |
|
Misschien heeft ze geen goede make up les van haar moeder of vriendinnen gehad Trouwens die gozer naast dat meisje lijkt veel op (een jongere) Richard Krajicek. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: hehe, nou je het zegt... |
|
quote: Ja ik ook, daar posten mensen je foto's als je ze uitscheld voor homo of door het leven gaat als goth |
|
quote: Cool toch? MORE than 5 minutes of unknown fame . Maar laten we ON TOPIC blijven. |
|
Ok.. Mijn omgeving bestaat uit: - Famillie/Vrienden - Alles wat op hogeschool rondloopt - Onbekenden Fam + vrienden zijn ok. Schoolmensen respecteren mij wel min of meer voor wie ik ben, en onze klas is vrij divers dus dat gaat bij iedereen wel op, bovendien zijn het allemaal mensen van tussen de 20 en 24 met redelijke intelligentie en min of meer gevrijwaard van de standaard vooroordelen. Echter er zijn er maar een paar met wie ik goede vrienden zou kunnen worden, de meeste van hen kan ik goed mee opschieten, een paar mensen heb ik geen last van maar ga ik ook niet mee om. Onbekenden heb ik ook niet veel last van.. zelden krijg ik nog wel eens een opmerking te horen, maar dat is meestal van 16jarigen of jonger en boeit me ook helemaal niets, neem niet eens de moeite om om te kijken ofzo.. |
|
Geen last van me omgeving Familie reageerd goed School: nooit last gehad van mensen in me klas ofzo omgeving zo: ook geen last van |
|
ik zie er nou niet bepaald als een metalhead uit dus daarover krijg ik niet zoveel gezeik, maar zodra ik me discman bvb in de bus opheb krijg ik nogalles vage opmerkingen en blikken toegeworpen van mensen... op me werk weten meeste mensen,nouja degene waar ik mee praat dat ik naar metal luister al vinden sommige et moeilijk om te geloven dus gaan ze me nogalleens lopen testen My madness, my sadness |
|
quote:Dit klinkt een beetje onzinnig eigenlijk. Ik drink zelf nauwelijks meer alcohol uit solidariteit met Vampie en dat maakt noch voor mij, noch voor mijn vrienden iets uit. Het verandert toch niet wie ik ben? Bovendien ken ik zat 'metalheads' die geen druppel alcohol naar binnen willen krijgen en daar doet iedereen ook normaal tegen. Wat maakt het nou uit wat je drinkt? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik heb geen last van de omgeving, maar ik ben dan ook geen echte die-hard Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Die-hard wat? |
|
quote: Hij bedoelt dat-ie niet erg true is denk Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ah, ok. |
|
Bij mij op school vinden ze me eerder eng, en zullen ze hun bek niet opentrekken, weet je wat ook goed is, een paar punaises onder je kist drukken, dan horen ze je echt zo aankomen |
|
Ik ben paranoide dus iedereen kijkt mij vreemd aan. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 14-08-2002 19:29] |
|
Hm, bij mij op school denken ze dat metal bands zijn als Limb Bizkit. Om de haverklap moet ik dan uitleggen dat ik die bands KUT vind. Domme vragen zijn eveneens schering en inslag. Bij elke nieuwe shirt die je aan hebt:"Tiens, Zyklon? Is dat een groep ofzo?" When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
HAHAHA! Die domme vakantiekrachten op mijn werk denken dat ik van hardrock en Ice Queen-pop houd. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |