|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
post wel ff kleinere [Dit bericht is gewijzigd door Dreadfull_Hours op 23-03-2003 13:14] |
|
Heel mooi! |
|
zeer gaaf. Die met die lightning is helemaal geweldig |
|
quote: een maat van me, heeft toen een gesigneerde N2 gewonnen.. Nuno rules |
|
quote: Zeker weten! Heb jij een idee wat ie nu doet? Volgens mij is ie helemaal gekapt met de muziek business... ik heb wel veel geleerd qua techniek van zijn spel. Het mooie van die N2 is dat ie heel erg comfortabel is voor snel spelen, maar ook een mooi warm geluid heeft voor cleane accoorden enzo.. Nuno naspelen is een ding, zelf muziek maken is iets heel anders, ik neem thuis op maar zoek nog een goede (logic audio begrijpende) mede producer om meer diversiteit en kwaliteit aan de producties toe te voegen, als je iemand weet hoor ik het graag... It's better to burn out than to fade away! |
|
quote: Kep zelf thuis ook wat opgenomen met een Tascam 8 track recorder, kep er voor de rest niets meer aan eq. toegevoegd ofzo, (puur voor mezelf), maar ik heb een aanbod gekregen om een CD op te nemen deze zomer in een goeie studio..... We zullen zien wat t wordt |
|
Aha is dat een beetje wat je met je band speelt of ander muziek? Ik doe alles digitaal via de pc... klinkt top. It's better to burn out than to fade away! |
|
quote: Nee, dit heeft niks met mijn bands te maken, het wordt instrumentaal, invloeden voor mij zijn James Murphy, Steve Morse enz. |
|
als Serlui dit prachtig gitaar op voorraad heeft is ze over enkele weken van mij De RG3120VV |
|
toppie, Snaack Das toch zeker 1 van de mooiere uit de Ibanez stal.. |
|
Vind ik nou ook Prestige hals, heerschend |
|
quote: maaruh... ik neem aan dat je t nieuws van de battle ook hebt ontvangen??? |
|
quote: Ff lezen... |
|
Ff een vraagje over zgn. SINGLE- en DOUBLE LOCKING tremolo's. Ik las laatst dat een gitaar SINGLE locking is wanneer OF de bridge OF de head een locking assembly heeft. Dat snap ik...maar dan zie ik bijv. een foto: ...LINKS zowel de lock aan de head als de Floyd Rose stringlocks. Van de gitaar RECHTS is duidelijk dat deze op de head niks heeft. En toch wordt de trem LINKS een "Floyd Rose Single Locking" genoemd...waarom? Am I missing something? |
|
de snaren worden dan bij de linker niet vastgeklemd maar door de brug heengestoken, je hoeft dus niet de balletjes er van af te knippen en ze vast te zetten met n incubus sleuteltje maar er gewoon doorheensteken zoals bijv. bij een fenderbrug |
|
quote: ik moet zeggen dat dat balletje afknippen soms wel lastig is. Althans, niet het knippen zelf, maar het feit dat je die snaar er niet gewoon doorheen kan rammen... |
|
Dat dacht ik al. Zoiets dergelijks dus: ...waar je de bullets niet van de snaren af hoeft te knippen. Maar dan vind ik die foto mislijdend want je kunt ZIEN dat er wel degelijk locking nuts in de trem bridge zitten. //edit (Of mijn brein "ziet" die dingen zitten) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 30-03-2003 22:03] |
|
mijn kapotte gitaar van me oom gekregen, hij doet het niet (komt geen geluid uit) en heeft maar 4 snaren... (zijn er hier mensen die gitaren kunnen maken?) |
|
ja zoals die ja... t nadeel ervan is is als je n hele diepe divebomb doet dat dan de snaar aan de achterkant beetje los zou kunnen gaan zitten |
|
quote: Dude, je hebt de pech een foto van de nieuwste brug van Floyd Rose, de speedloader (zoals je kunt zien) te posten, dat is een verhaal apart Kijk maar op www.floydrose.com Er zitten dus 2 bullets aan de snaren (je moet speciale snaren kopen) en je hoeft nooit meer grof te stemmen. |
|
Lamaar... |
|
Hej, hoe lang gebruikt men gemiddeld een pak snaren? Heb wel eens 1 maand gelezen, er van uitgaande dat alle 6 overleven |
|
Catalyst the NxT. Da's ook net zo'n stoere gitaar. Doet wat denken aan de steinberg gitaren. Zonder hals, maar dan met hals. Ik heb er 1, super geluid. Maar je moet erg wennen aan de gitaar. Vrij dikke hals. Ik pakte eerst nog wel 's de V hier. maar nu echt nooit meer, ik ben helemaal verknocht aan de NxT. www.catalyst.nl |
|
quote: nog nooit een gebroken snaar gehad... Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |