|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dus nog ff een sik laten groeien en Randall versterking aanschaffen en dan hebben we ons eigen Neerlands Dimebag Darrel |
|
quote: OOooooohhhhh, make it stooop...the horror |
|
deze finish is toch wel geinig |
|
Tis nie mijn smaak, maar tis toch een plaatje |
|
quote: Ik heb een randall cyclone gehad, qua volume kan geen buizenbak er tegenop, en strak klonk ie ook, alleen tja was toch niet heelmaal voor mij, maar met een PQ-3 Furman ervoor kwam ik aardig inde buurt van dime zijn geluid! En dat klinkt toch best goed, maar goed ben niet zo'n onwijzxe pantera fan, alhioewel ik het zeker niet slecht vind! |
|
quote: Ik moet zeggen da ik die Exporers van ESP toch een stuk mooier vind (die oude versie dan, niet die nieuwe) |
|
Dat mag je vinden! ben het alleen op geen enkel front met je eens! Zeker qua geluid en bespeelbaarheid niet, laat staan over de algehele kwaliteit en de constructie van de neckjoint plus de ongelofelijke sustain die een DEAN heeft! |
|
Ik speel sinds een half jaartje nu op Musicman en ik moet zeggen; ik heb nog nooit zoiets lekkers in mijn handen gehad als die gitaar (in die 10/11 jaar dat ik nu gitaar speel) |
|
Music mans zijn goed, absoluut maar ik hou van puntige gitaren! |
|
quote: Dat heb ik nou met vrouwen |
|
gitaren en vrouwen kan het nog beter! |
|
quote: helemaal met je eens, zijn dat trouwens jouw eigen juweeltjes op die foto? Je moeder. |
|
Ik hou niet van die lompe blokken hout als hals.. geef mij maar iets verfijnds.. |
|
quote: idem |
|
quote: Zoals de hals van mijn JEM Damed.. ik heb haar pas 3 dagen maar ik hou nu al van haar |
|
quote: Of mijn halsje van mijn EB Musicman, birdseye maple mmmmmmmmmmmmmm, |
|
quote: Goede instrumenten heerschen |
|
dean is ook goed, in mijn ogen althans Je moeder. |
|
Vreemd, ik ben op NL-talige fora nooit ESP tegengekomen. Niemand een mening erover? |
|
quote: ESP heerst ook.... |
|
ESP was mijn eerste overweging toen ik besloten had om een 7-snarige te nemen. Uiteindelijk heb ik maar de UV genomen... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: ESP heerscht ja, ook die LTD's (goedkopere serie) zijn behoorlijk goed.. Ik heb op een LTD 7 snaar (M307 meen ik) gespeeld, neck through body en EMG 707 elementen erop, en dat voor 777 euro (toen de introductieprijs). Goed ding! De USA's zijn trouwens iets duurder |
|
argh... ben ik aan het "dive bomben" terwijl ik mijn nutlock vergeten ben vast te maken.. kut... weer opnieuw stemmen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ik heb geen nutlocks...kep van die speciale stemmechanieken waar je ze in vastzet... ideaal |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |