|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sorry maar ik kon jullie dit niet ontnemen... WAT BESPEELT DAT?? |
|
euhm |
|
quote: Dat ventje op die tekening, doet me denken aan Scott Henderson |
|
Ik vond het maar een lachwekkend smerige tekening. Blijkbaar heb ik een "apparte" humor want jullie denken er blijkbaar anders over. |
|
quote: |
|
quote: Ik denk waarschijnlijk hetzelfde "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik wil nog zo'n grappig tekeningke |
|
Gulzigaard |
|
mijn gitaar... "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
hahaha ... hebben ze die ook van knight rider??? |
|
Dat ziet eruit (en speelt waarschijnlijk ook) als POEP Je komt sowie so niet verder dan de 14e fret ofzo Wel leuk gesjopt. Deze dingen ook mee naar "Ugliest guitars ever made" (kramer) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 23-04-2003 11:18] |
|
IK ben op zoek naar een elec. gitaar voor een leuke prijs, en ik vond laatst een Ibanez SA-160 weet iemand misschien of ie bagger is of niet? grrr |
|
Ik heb nog een mooie GIBSON LP deluxe GOLDTOP met P90's te koop. Niet helemaal origineel maar echt in zeer goede staat! Bouwjaar 1976, Originele Hardshell case included! Schappelijke prijs voor deze gitaar! mail me effe als geinteresseerd. Oh, natuurlijk kost ie geen 500 EURO! maar weet dat ik voor zo'n gitaar ik zeker niet teveel vraag! |
|
|
|
quote: Kan toch niet praktisch zijn? Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Kom maar op met die $$$$ dan |
|
Deze zijn ook wel leuk, zijn geen koreaantjes zoals ze bij feedback in Rotterdam staan! |
|
ha diue zijn zeker mooi en spelen nog fijn ook, heb zelfd de ml-x int zwart (hoe kan het ook anders ) Je moeder. |
|
Ugh, smaken verschillen zeker en ik vind Dean's over het algemeen te "vintage looking". Ze doen me denken aan een '57 Cadillac oid. |
|
in deze kleuren kan ik niks anders dan je gelijk geven maar in één kleur valt dat wel mee, vooral zwart dan he -edit: zoals bijvoorbeeld die onderste- [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-05-2003 17:01] Je moeder. |
|
"De onderste" is een Gifson. Of bedoel je van de onderste Dean's? Dan...jaah...niet ECHT van harte als ik die nieuw zou krijgen zou ik 'm gelijk inruilen. |
|
verrek, zie het nu pas maar dean maakt bijna dezelfde als die op de kop na dan.. maar ze zijn erg licht, spelen fijn en makkelijk, alleen het nadeel is dat ze vrij groot zijn, voor jou niet echt een probleem maar met mijn kleine 1.76 is dat ding net een surfplank Je moeder. |
|
gave bank trouwens en die gitaren, sja.. ik vind ze spuuglelijk.. alleen de specialpaint uitvoering die DimeBag heeft vind ik acceptabel. |
|
Tsjah, smaken verschillen. Ik vind het ook niets. Maar ik heb ook een hele ouderwetse smaak, ik blijf de LP-standard modellen toch het mooist vinden qua uiterlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 01-05-2003 17:23] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |