|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
psyopus= Protest the Hero |
|
Ampère. Redelijk onbekende math/screamo band, maar erg strak. |
|
|
|
Zeker niet onaardig, maar wel iets te veel geschreeuw. Dat live filmpje is wel erg kicken. |
|
Hoe kun je dit soort muziek in godsnaam luisteren? Knap gespeeld endezo, maar dit kan ik niet langer dan 1 minuut aanhoren. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Inderdaad! Supervette shit! Ik had het laatst 'per ongeluk' gedownload, aangezien ik dacht dat het postrock was. Gelukkig was het mathcore, tig keer beter :-) Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Dat heb ik met 3453543 metalgenres. Zo saai. Vermoeiend gewoon. Mathcore weet mijn gehoor tenminste te prikkelen. |
|
quote: quote: Heerlijk dat generaliseren... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ghehe, van deze muziek krijg ik iets te veel prikkels Maar goed, ieder z'n ding. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
signature |
|
Cancer Bats The trend is dead. |
|
quote: Screamo, maar dan niet de artreyu screamo. |
|
Iwrestledabearonce Seeyounexttuesday xbxrx Daughters! |
|
Oja, en voor mensjes die geinteresseerd zijn in de "oude" screamo: Union Of Uranus Swing Kids Orchid Capsule City Of Caterpillar Pg. 99 En de "goeie" kant van metalcore: Premonitions Of War Coalesce Breach Deadguy Meatjack Anodyne |
|
signature |
|
The Spirit Of Versailles. [Dit bericht is gewijzigd door LEchappee op 05-10-2010 23:05] |
|
|
|
Celeste is op last.fm ook getagged als screamo, maar wat is hier zo screamo aan? Achja, ik ben nog een redelijke leek op dit gebied |
|
Ik hoor er best wel wat screamo in, maar verder dan wat invloeden geraak ik niet. De beste screamo kwam toch van Orchid. Ik kan er niet altijd naar luisteren, maar eens in de zoveel tijd moet ik het even platspelen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik ben van mening dat math-core iets significants anders is dan screamo. Screamo is verschrikkelijk, math-core is geweldig. Coalesce, breather resist, converge (misschien), the dillinger escape plan, botch. Heerlijk allemaal :D [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 06-12-2010 15:00] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Mocht het onder screamo vallen: The Fall of Troy is wel gaaf (Doppelganger) *leest begin v topic door* Jezus wat was ik als noob toch een schreeuwlelijk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Een beetje screamo op zijn tijd is best te doen. Orchid, Raein, Shikari, Saetia, ... Op het goede moment erg lekker. Ben het wel eens met je punt dat screamo iets geheel anders is dan mathcore. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 06-12-2010 15:08] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik toch ook (nu nog steeds een noob dus) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Kennen jullie broekies () deze geniale plaat eigenlijk wel? : Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |