|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind toevallig dan leuk wat zij ook leuk vinden. Vandaar dat het hier wel aanslaat. Klezmer met die klarinet, wel. |
|
Ik heb het toch net niet met Circle Takes The Square... |
|
Nooit eerder van Circle takes the queer gehoord, maar valt mij niet tegen. Zit er een famke in ook? As the roots undo komt op de te luisterenlijst. |
|
quote: Zit wel een vrouw in, ja. |
|
dit vond ik zo slecht nog niet signature |
|
Heilige stront! http://sputnikmusic.com/news.php?newsid=24570 Heel erg benieuwd naar Raein en Full of Hell. |
|
Ja, zeker siked! Heb de Hammers track al gehoord, MOKERTJE. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
Godverdomme wat is Orchid modderfokking hard. Ik word hier compleet weggeblazen! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Het is Scra-emo toch? |
|
SKRAMZ Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Orchid is samen met Saetia toch ongeveer de meest baanbrekende band voor dit genre geweest. Orchid voor de snelle, rauwe screamo (Ampere, oude Raein, Reversal of Man, etc), Saetia voor de mix van emo en screamo. Maar die post kan onwaarheden bevatten, zo veel weet ik ook niet over dit genre. |
|
GODVER NIEUWE ALBUM VAN THE SECRET Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Die is wat eentonig, Early Graves maakt er gehakt van. Ik vind die brugklasserschreeuwzang van de meeste screamobands niet uit te houden. |
|
Moet je Off Minor - The Heat Death Of The Universe eens proberen. Diezelfde stijl maar met Botch-achtige jaren 90' metalcore overstuurde gitaren, jazzy intersections en een vette bas. Doet me aan Gospel denken. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 29-10-2012 2:49] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Sorry, nog steeds brugklasschreeuwjankzang. Vroeger hokten de losers samen en begonnen een screamobandje om te huilen over het feit dat ze genegeerd werden door de meisjes. Tegenwoordig zitten ze alleen op hun kamer achter een computer en beginnen een suicidal depressive bmproject. |
|
quote: ctrl + p -> inlijsten |
|
die zang kan ik ook echt niet verdragen, ik moet altijd hieraan denken als ik dat hoor [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 29-10-2012 23:29] signature |
|
Nieuwe The Chariot! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Goede plaat, maar heel flauw in vergelijking met Long Live. Dikke teleurstelling dus. |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Er gaat niets boven Nog geen enkele band gehoord in dit genre die deze heren weten te evenaren. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Siked!!!!!! I am mine own redeemer...! |
|
http://liliumsova.bandcamp.com/ Dit is best wel vette muziek. Een trio dat gebruik maakt van basgitaar, drums, saxofoon en keyboards. Het is opdwingerige mathcore zonder vocalen dat niet bang is om polyritmische drums en wat Meshuggah-gebeuk te verwelkomen. Daartussendoor wat jazzy drums en veel tempowisselingen. Slaat hier erg aan. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |