|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Sjezus, toen was je 10, weet ik veel Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Toen kende ik de band nog niet hoor :p Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat 'broekies' was duidelijk niet naar mij gericht, maar toch: ben die band en dat album nu al een groot aantal keren tegengekomen, maar heb het nooit willen beluisteren. Toch maar eens neerladen, misschien vind ik het wat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik vind het 'em niet echt geweldig dus dat is goed mogelijk Ben |
|
Daar is de screamo niet Frans genoeg voor zeker? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Altijd nog beter dan screamoƫnde Jappen iig |
|
quote: +99999 Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
het album van Charlie*Adler, mijn vorige band in deze stijl gratis en voor niks: http://www.mediafire.com/?fye4l4g5psy8p64 |
|
Screamo. Er is echt veel slecht spul te vinden in dat genre (en als ik er te lang naar luister pleeg ik zelfmoord), maar af en toe slaat de energie echt over. Briljante track, dat Tigersuit. Dat wordt de komende tijd weer even sporadisch Raein luisteren. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
ken je toevallig Oceana? als je fan bent moet je zeker es EmergentSea checken signature |
|
Oceana ligt mij dan totaal niet. Het mist wat chaos I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Mastodon is geen screamo en geen math-core.... Maar wel een hele gave band Luister is naar de nieuwste plaat van Baroness - Blue Record. Die is erg gaaf en een beetje in het straatje van Mastodon |
|
You Slut mag hier ook wel vernoemd worden vind ik, geniaal! Of Auto Automatic! Dit jaar nog een album uitgebracht, geweldige shit. En tot slot Adebisi Shank, ook wel redelijk! Alstu! |
|
You Slut! en Adebisi Shank zijn meer mathrock/-postrock in mijn ogen, en passen niet echt in dit topic. Toch twee erg goede bands! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Snake Baptist - Churchmouth (EP, 2011) Liefhebbers van screamo, ga dit absoluut checken. Heerlijke noisy screams met een formidabele groove in ieder nummer. Het is verre van zo melodieus en melancholisch als de 'groten' in het genre (Orchid, Saetia, Raein), maar het is daardoor een stuk krachtiger. http://www.myspace.com/snakebaptist [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 19-03-2011 22:31] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Checkin' out, als jij de nieuwe Born Of Osiris checkt Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
nieuwe Raein valt zowaar nog mee of is dat een verzamelaar van rare material? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-07-2011 23:10] signature |
|
Ken ik niet. The Pantom Carriage, hoort die in dit topic? http://www.zwaremetalen.com/recensie/19482/The-Phantom-Carriage-New-Thing.html Jazzy-post black metal volgens de recensent, maar de chaos en energie gaat wel de kant van Dillinger Escape Plan op. Hier te beluisteren of te downloaden: http://thephantomcarriage1.bandcamp.com/ iPim weet dat vast wel. Waar is die eigenlijk? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 31-07-2011 0:25] |
|
Die zit in het buitenland. The Phantom Carriage past hier wel trouwens, het kan fans van beide genres (screamo en mathcore) aantrekken. Mijn ding is het niet, veel te post-metalachtig. quote: Is naar het schijnt een nieuwe full-length, geen verzamelaar. Maar ik ga het laten liggen, Raein is goed als ze er echt de beuk in gooien en dat gebeurt naar het schijnt minder en minder [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 31-07-2011 0:34] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Veel te veel van alles, zodat niemand er meer wat mee kan. |
|
Eindelijk! Nieuw Circle Takes the Square materiaal! Helaas maar 4 nummertjes. Volgende hoofdstuk komt spoedig hierna uit geloof ik. Hij is hier te beluisteren: http://ctts.bandcamp.com/album/decompositions-vol-i-chapter-1-rites-of-initiation Het is in ieder geval een stuk toegankelijker dan As the Roots Undo, maar de spannende composities en de intensiteit zijn de heren en dame nog niet verleerd iig. Briljant! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hm, ik heb wat meer moeite om er in te komen (ondanks meerdere luisterbeurten), maar dat komt wellicht omdat ik As the Roots Undo helemaal grijs heb gedraaid. Zeker Way of Everbranching Paths vind ik (nog) vrij random klinken. Al zal het waarschijnlijk gewoon wat meer tijd nodig hebben. |
|
Fuck! Dat komt voor mij echt uit het niets, syyyyked om dit te horen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat The Phantom Carriage vind ik best leuk, maar is misschien ietsje: ''kom we laten alles door elkaar gooien wat we leuk vinden''. Er zitten zeker wat TDEP stukjes in, maar daartussen is het ook screamo, black, crust, post- en hardcore en whatever nog meer. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 25-08-2011 1:33] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |