IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Screamo, math-core e.d. Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 06-01-2013 1:12 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

opdwingerige?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-01-2013 1:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

inyourfacerig, maar dan niet hardcore-achtig


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-01-2013 1:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



Beste screamo-band ooit. Zonder twijfel. Ik gok overigens dat Converge ook heel goed naar deze band geluisterd heeft.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 24-01-2013 1:16 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Dat hoor ik ook vaak terug als ik naar Chaos Is Me luister. Wát een geweldige plaat


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-01-2013 1:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik heb ook regelmatig een flashback naar Jane Doe als ik Chaos Is Me luister. Inmiddels vind ik alles wat Orchid uitgeboerd heeft wel enigszins vet. Dance Tonight! Revolution Tomorrow! heeft momenteel mijn voorkeur, maar het scheelt niet veel met de rest.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 18-02-2013 6:59 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 25 August 2011 1:33 schreef iPim het volgende:
Dat The Phantom Carriage vind ik best leuk, maar is misschien ietsje: ''kom we laten alles door elkaar gooien wat we leuk vinden''.

Er zitten zeker wat TDEP stukjes in, maar daartussen is het ook screamo, black, crust, post- en hardcore en whatever nog meer.
Zo waar. Moet je de nieuwe eens horen, stuitert alle kanten op.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-04-2013 18:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-04-2013 9:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Het gaat niet eens over screamo


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 19-04-2013 9:48 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Is er een Nederlands distro waar ik shirts/vinyl van Orchid kan vinden?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-02-2014 16:13 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 28 december 2010 23:23 schreef Hypnos het volgende:
ken je toevallig Oceana?

als je fan bent moet je zeker es EmergentSea checken
De CleanHead EP is te gek!


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 21-02-2014 16:41 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Vooruit!



When your people matter, menstrual health matters


Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 05-04-2014 13:01 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

Voor de screamoconverge-conspiracy theorists: dit is de band van twee van de knullen (de meeste sites hebben het alleen over Ben Koller, maar Damon Bellorado heeft hier ook nog in gespeeld) uit Converge!




BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-09-2014 0:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Oh yes, dit is goed! Drie heren uit het dode Orchid. Op het eerste gehoor trek ik dit heel goed.

http://cleanplate.bandcamp.com/album/ritual-mess-vile-art


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 30-01-2015 12:06 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Nog liefhebbers van Botch?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 30-01-2015 13:07 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

100%. Heb hier We Are The Romans en American Nervoso op dubbelLP in de kast. Fenomenale band.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 30-01-2015 13:19 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

Yep. Die afscheids EP vind ik geniaal. Live was het trouwens ook een bom. En de meeste van de post-Botch bands zijn ook wel de moeite: Russian circles, Narrows,...



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-01-2015 14:41 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Had geen idee dat Russian Circles voortkwam uit Botch. Mooi. Botch nooit echt gecheckt, terwijl het keihard mijn ding zou moeten zijn. Domme domme Ben.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 30-01-2015 15:10 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Je mist uit, Bencore.

Echter, ik ben nooit zo overtuigd geweest door een post-Botch-band als Botch zelf. Narrows is een coole band, Russian Circles ook, maar het kan niet tippen aan Botch.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 02-02-2015 20:00 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

O Fortuna was het enige waar ik een tijd mee bekend was, via een youtube playlist met onder andere Converge, Dillinger Escape Plan, Born Against, etc.
Dat komt wel binnen. Toch eens wat bij de suggesties gekeken, Afghamistam is wel een fijne afwisseling, ook met wat ik doorgaans luister. Rock Lobster kwam ik via de clip tegen.
De laatste twee weken deze: https://www.youtube.com/watch?v=LSSx2N2dtYM&list=PL6p-GdbGKNICKl1Lq21hHeha4_o1crM8l&index=3 playlist vaak aan, zit inderdaad veel meer goed spul tussen.


Hanging garden
Usericon van Hanging garden
Posted 02-03-2015 21:47 by Hanging garden Wijzig reactieProfiel van Hanging gardenQuote dit bericht

Ik begin sinds niet al te lange tijd wat meer in de screamo te komen, al zit er wel veel minder interessant spul tussen.
Kan iemand me wat bands like pg. 99 aanraden?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-03-2015 22:07 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Bands die vaak genoemd worden die lijken op pg. 99 zijn volgens mij Joshua Fit For Battle, Ampere, City of Caterpillar, Jeromes Dream, (Orchid) en Suis La Lune.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-03-2015 23:12 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Eveneens gaan voor Raein en Hassan I Sabbah dan, maar het lijstje van Pim zeker meenemen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 02-03-2015 23:33 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2015 23:12 schreef BenKnuckles het volgende:
Eveneens gaan voor Raein en Hassan I Sabbah dan, maar het lijstje van Pim zeker meenemen.


Boks, ouwe!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 03-03-2015 5:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dikke boks, baas.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 03-03-2015 8:31 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

vergeet saetia, loma prieta en circle takes the square niet



Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen