|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
morda is geen tuff guy hc, beetje snelle en brakke melodiueze metalcore voor zover ik het hoorde op goodlife, niet echt bijzonder ofzo. en nee ik ben niet straight, x hoort gewoon bij het woord codex 4 vandaar. hoewel veel van de andere leden van codex4 wel weer straight zijn. |
|
yep me iz sxe straight edge - extravaganza as fuck |
|
sXe meets sXe..hoe schoon After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
sXe-meeting op ZM. NAILED TO THE X!!!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
in de nieuwe nummers van morda zit er wel veel meer melodie. Ik vind die gasten wel super. De gitarist van morda is trouwens de bassist van severance en die spelen dit jaar op groezrock |
|
tis geen H8000 maar check de nieuwe cd van Die My Demon !!! mega strakke shit release op 5 april op FWH records straight edge - extravaganza as fuck |
|
hmm, die my demon vond ik toch iets minder sorry. morda zal ik eens uitchecken. |
|
en yeah! ZM sxe meeting, count me in, mosh it up hmm.. en dan straks een ZM veggie/vegan meeting. gaan we gezellig slachthuizen afbranden hell yeah!!! |
|
kijk en daar ben ik dan wel weer voor in |
|
TIP voor H8000 crew - IRATE, enkele weken geleden gehoord en ne must voor alle NYHC fans! That I say. ...maar ja mss ken je het al After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
check Everybody Gets Hurt maar es... NY finest Instant death Squad Body Bag Style mega tuff guy lol, maar ze zijn wel enorm vet straight edge - extravaganza as fuck |
|
wat is h8000 als ik vragen mag? No meat is sweater |
|
quote: quote: Don't blush when I rip you open |
|
quote:www.come.to/morda geloof ik check all the ripoffs [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 11-03-2003 17:35] |
|
Eventjes offtopic, maar ik kan het andere hardcore topic niet weer vinden. Heeft er iemand de nieuwe cd van No turning back al gehoord. Mozes kriebel wat beukt dat zeg! Snelle Old school gemixt met de lompe beatdowns van een Bulldoze of een Madball. Gaaaaaaan met die spreekwoordelijke banaan!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: eb de cd nog niet, maar eb ze wel al gezien. idd enorm vet en zwaar!!!!! straight edge - extravaganza as fuck |
|
quote:cd nog niet gehoord maar wel live mogen genieten. leuke band is dat toch... enne... ZM sxe meeting?? wil je met 5 man gaan meeten ofzo? (of zijn het er inmiddels al zoveel meer?) REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
ik denk niet dat er hier veel sXe ers rondlopen |
|
Optredens in THE STAGE (be) Hard-Core: 03 / 05 / 2003 Devil Inside Die My Demon the DEAL Welkin Core Of Anger Repulse (tbc) X In arms reach X www.the-stage.be After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote:het is nu www.morda.be maar ze zitten momenteel in de studio, dus er staat nog niets op hun site |
|
Laatst Stuck Up weer eens gedraaid .. blijft lekker |
|
vorige week naar do or die geweest, kheb er nu een plectrum van. En op het podium roots bloody roots meegezongen |
|
quote:Van Sektor heb ik laatst een CD gescoord en ze zijn naar mijn mening toch wel de beste en vetste H8000 band. Godsgruwelijk goed deze CD!!! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Die cover is toch wel het minste nummer in hun set... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |