|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb gister congress gezien, enorm vet... alleen na een minuutje of 20 sloeg de stem van de zanger over en kon niet meer krijsen.. alleen nog maar biohazard achtig brullen/rappen... jammer |
|
ken ik niet, tenzij het de zine is van the kidX maar ik denk het niet, kga het hem eens vragen congress, vind ze niet meer zo super, kben er wat uitgegroeid |
|
quote:Shit bedankt alvast. Het heet in ieder geval niet Where It ends, daar stond wel een tribute over de H8000 Hate zine in... Vandaar da'k een beetje nieuwsgierig ben, |
|
er is trouwens een nieuwe pure zine uitgekomen, was me dat weer lachen zeg |
|
quote:een echt paper zine ??? Tof die moet ik in m'n bezit krijgen...Heer Immortal, bestel adres en de kosten aub ? |
|
limited edition 3 zines in 1 - starting point 1,5 - pure zine 3 - zinestar 1,5 kreeg je op de eye spy release show Maar als je je adress geeft stuur ik er wel 1 op en krijg je starting point 1 er nog bij zinestar heb ik niet meer liggen, maar is wel te downen op http://www.zinestar.com/ |
|
Als het goed is krijg je mail of je hebt het al ? |
|
nowp, krijg gene binnen |
|
ehrm, the wounded immortal toch los van elkaar getikt ? |
|
|
|
Well, zo mot 'et goed gaan... |
|
quote: papier? is dat wel verantwoord in de H8000 scene? :p |
|
Mijn favorieten uit die scene zijn: -Liar -Congress -Sektor -Vitality & XregressionX |
|
de helft bestaat er al niet meer van trouwens abstinence speelt een ringworm cover http://kickme.to/abstinence |
|
quote: Cool.... Hey Immortal, jij die maat van je nog gesproken die een hardcore zine deed ??? Was het de H8 zine ???? |
|
quote:dan kunnen het nog wel mijn favorieten zijn.. |
|
Ik hoorde dat Congress gaat touren met 'Integrity' in japan... We don't take it, we just fake it... |
|
quote:Je maakt een grapje .. |
|
In dat geval, haha. I am the 1%. |
|
quote:daar zijn ze al mee bezig |
|
quote: Nee hoor, geen grapje dus... We don't take it, we just fake it... |
|
Is waar |
|
quote:zijn ze al aangekomen |
|
Yep, nee, vorige week dinsdag, maar ik heb een leven naast dit forum. Zit er dus niet iedere dag op...Bedankt he ! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |