|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
CONGREESSSSS Lifting the baaaannnnnn |
|
Oh ja ? Load maar eens up dan, dan zal ik zelf wel even bepalen! |
|
Ik ben eerst nog 3 dagen aan het downloaden...dan moet ik die CD nog rippen...en dan zijn we wel weer 3 maanden verder. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Kut hey slome |
|
quote:Koop hem dan zelf, poser! [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 16-07-2003 14:10] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Stuur me geld dan |
|
zal ik maar even de helpende hand toesteken dan als ik weet thuis ben? welke wil je horen? human spots of rust of ultimate threat. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
even weer wat on-topic: Liar (een van de bekendste uit die H8000 scene, of wat er nog van over is, zijn in ieder geval nog 'true', in the sense of ze zijn nog steeds Vegan Straight Edge ) had nu weer problemen met hun bezetting ofzo, dus jammer genoeg stonden ze niet op een lokaal HxC fest hier. in Italy zit/zat ook een scene die kwa stijl overeenkomt met de originele Vegan Straight Edge H8000 sound. bands als Reprisal, Purification (HOLY WAR!! ), From The Dying Sky.. etc. ook best vet en lekker bruut allemaal. veel van hun zijn ook nog eens 'hardline' ( / ) maar da's weer een verhaal apart die brute veganxxx mosh uit duitsland, met Heaven Shall Burn 'voorop' komt ook wel overeen met ouwe (originele) H8000 dingen en de meesten hier hebben xMaroonx toen wel op tv gezien, hehe. pfff... |
|
quote:Ik ken hans wel en beetje en er is inderdaad een bezettingswissel geweest. Liar meeste vette H8000 band ooit. Heeft trouwens een tijdje de ronde gedaan dat Hans gedropt was met vegan zijn Maar de scene is groter of ooit te voren,; dus zwijg van wat er nog over is quote:reprisal speelt waarschijnlijk op 18 september in een kleine club in OOstende. quote:hardline suks quote:maroon ligt momenteel op, maar wat was er dan te zien over hen op tv best moshband caliban, jammer dat et en hype geworden is |
|
From the Dying Sky kan ik me nog vaagjes herinneren... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Dat doet niks af aan de muziek... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: oke first, Caliban een hype? oke ze zijn best bekend aan het worden, maar ze zitten nog gewoon bij het kleine (maar oh zo vette) label Lifeforce dat ze zo bekend worden ligt denk ik aan hun amerikaanse (etc.) tours met best grote bands (in flames, etc.). en hun laatste album is echt super vet, dus nix aan de hand. oh, op tv (ned 2 ofzo, ik heb 't nie eens gezien) was er een keer een documentaire, waarin ze interviews deden met Maroon en veel over veganisme praatte. het zou eigenlijk over sXe gaan, maar ja. anyway, still cool. hardline sucks? tell me why. |
|
quote: me 2. en maar goed dat we daar toen waren, want FTDS kapt en gaat verder als een andere band! (the Secret) |
|
de nieuwe van morda trouwens gekocht EIGHTY-SIX had er veel meer van verwacht wat ik wel een superalbum vind is 'burning from the inside' van empathy |
|
oke dude, maar wat vind je dat er nou mis is met hardline dan? |
|
oke aangezien the wounded immortal (nog) niet wil vertellen wat hij vindt dat er mis is met hardline, ga ik er zolang maar vanuit dat hij het niet meendde see ya @ GLfest dude |
|
quote: oh, overheen gelezen. cool! maar ja 'kheb ze al zo vaak gezien |
|
In de tijd dat H8000 opkwam ging ik nog volop naar hardcore-concerten, dus ja ik kan het wel. Die scene is inderdaad toendertijd kapotgegaan aan drugs-gebruik enzo. Nihilisme en afgedraaid zijn werd toen erg populair onder die jongens. Ik vond het wel lachen om overtuigde straights een week later tegen te komen met een peuk op hun smoel, een bier in hun hand en pupillen als schoteltjes. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik probeer al tijden mn handen te krijgen op materiaal van maroon.... van purification ook trouwens. en ik heb dus weer gemist dat ze op tv waren REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Dat was wel grappig. Op het eind zei Rob Kamphuus dat hij de sXe levenstijl nooit zou kunnen volgen maar dat hij wel respect voor ze had. En toen zij die gast van XmarroonX doodleuk dat hij Rob een aardige gast vond maar dat hij zijn levenstijl niet respecteerde. Waarheid als een koe natuurlijk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hey Deck, van Purification komt binnenkort een EP uit op UPRISING Records. anders heb ik wel een mp3 voor je! en Neggie, Maroon is met 1 'r', moron LOL |
|
Shut op XmoronX! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Het niet respecteren van iemands levenstijl vind ik wel aardig dom en vergelijkbaar met een rascist eigenlijk. |
|
quote: Respecteren is wat anders dan tolereren dumbo. Hoe kun je je nu ergens tegen afzetten en het respecteren tegelijkertijd? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |