|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:oldschool is ook niet mijn ding.. welke zal ik even voor je rippen dan? REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote:Waar zie je mij dat zeggen? |
|
quote: nee! was geen reactie op jou! just me, joking |
|
quote:Nee Jenje .. Heiden is die andere gast .. Rare skater |
|
quote:Diegene die jij het ebste vind |
|
quote:k heb het al zo lang niet meer gehoord dat ik dat ook nie echt meer weet... ik doe ze alletwee wel. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote:Welcome to the club! En wanneer hou je nou eens op met dat gemauw van upload dit eens en dat eens. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
scenenews SLEDGHAMMER: (met hans LIAR, dwid INTEGRITY fino DEATH BEFORE DISCO en nog de drummer van CONGRES) zal een full cd uitbrengen EMPATHY: is gesplit 7 WORKS: hun site is online www.7workhc.tk heb ze nu 2 keer live gezien en ze zijn super, de groep heeft potentieel mp3 's zijn te beluistern op de site CONGRESS: wekt ook aan een nieuwe cd MORDA: heeft een nieuwe site www.morda.be en er is ook al een tijdje de internetsite www.jimandeddy.com voor vanalles i.v.m. HC en punkrock [Dit bericht is gewijzigd door the wounded immortal op 26-12-2003 16:22] |
|
Empathy alweer gesplit? hehe, tis ook altijd hetzelfde met die edge/hc bands.. |
|
Yep....cdtje uitbrengen, tourtje doen en d'r dan mee nokken........ t is om moe van te worden. maar dat Sledgehammer lijkt me wel wat.....Dwid RULES & Integrity ook natuurlijk, hehehehehe....Is er ook al een website bekend van dat Sledgehammer ??? |
|
Dwid wil zich nu volledig op Sledgehammer gaan richten nu Integrity weer eens is opgedoekt. De eerste ep verschijnt in de US via Martyr Records, in Europa via Sobermind. Sledgehammer recently recorded four demo tracks at AK Studio in Belgium, which we have one of the tracks available for download, view below. We are incredibly excited to be working with such a line up. Look for Sledgehammer's debut EP in early 2004. The EP will consist of 6 tracks and a video for 'London's Burning'. Check de mp3 hier (voor wie 'm nog niet gehoord heeft): http://www.martyrrecords.com/misc/sledgehammer-londonsburning.mp3 We don't take it, we just fake it... |
|
Ik kan me herrineren dat er destijds veel van die H8000 bands speelden. Is voor mij ook weer verweven met de tijd waarin Goodlife de eerste successen boekte. Toffe platen kwamen er destijds uit op dat label: naats Congress had je ook die geniale bands uit Florida: Culture en Morning Again. Geen echte H8000, maar naar mijn idee wel de beste band uit België die metal en hardcore mixte was absoluut Facedown (heten tegenwoordig .calibre en das een stuk minder te pruimen). Vaak toffe shows van gezien. Festival in de Goudvishal waar ze een aantal jaar terug speelden was echt fuckin' geniaal. oa. Liar, Congress (met een blote Pierre), Deformity (onwijs kut), Driven, Deadbolt, Veil... Those were the days... We don't take it, we just fake it... |
|
ok, bedankt, ga zeker dat mp3 tje eens even beluisteren...Als het net zo goed is als integrity, dan wordt het nog wat !!! |
|
quote:empathy was niet edge En sledgehammer, kheb de demo liggen, hij is wel goed, maar de teksten super simpel Im so friendly, so very friendly Ben gisteren geweest naar de releaseparty van flatcat hun splitcd met 5 days off. Fuck, wat een sfeer 1000 man die zotkwamen op flatcat en morda constant dives en een massas grote pit |
|
quote: oh nee toch nie? volgens mij zag ik ze toen op GLfest wel X-ed up.. maar anyway dat boeit ook nie, wat ik bedoeldde was dat die HC bands er vaak zo mee kappen, ... [Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 28-12-2003 20:44] |
|
Ik ben niet edge... Wij zijn niet edge... Zij zijn niet edge... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 29-12-2003 2:06] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
nobody asked you |
|
Ach ja altijd dat gedram...zijn ze wel edge?...so what...lekker boeiend... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: |
|
Was ook niet aan jouw adres gericht... Volgens mij geeft the wounded immortal er ook niet om...maar toen ik het las klonk het weer van zo zo... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ach ja.. hehe. |
|
quote:tja ze hebben zelfs een nummer waar ze zingen And I'm still proud to be straight edge Mar de drummer kan niet stoppen met smoren, je weet wel, das die die vna congress komt |
|
quote: |
|
spite heeft ook een nummer opgenomen in hen repetiekot http://users.skynet.be/fa307190/confession.mp3 Er komt binnenkort een splitcd uit gesponcerd door de gemeente knooke-heist met disengage, morda, crossfire, abstinence, severence, sfp |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |