|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja, ach, je hebt overal trendys tussen zitten.. |
|
quote:Als je iemands levensstijl niet respecteert, ben je in mijn ogen net zo verkeerd bezig als een rascist. Je kijkt namelijk naar het plaatje en niet naar de persoon. Dat is 1 van de redenen waarom ik sXe maar niks vind, er zitten van die vervelende elementen in die het andere niet gunnen om een lekker biertje te drinken of om lekker eens flink bij de McDonalds te bunkeren. |
|
quote: lol |
|
quote:ga es ergens voor mij wegzetten aub de bekende plaats REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Jenje, wat mekker je weer een bullshit. Dus als je tegen bont bent moet je het ook respecteren dat andere mensen bontjassen dragen? En als je protesteerd ben je niks meer dan een rasist? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: teach me how! waar moet ik ze uploaden.. ik heb geen ftp-gedoe. heb je geen Direct Connect? |
|
quote:personen die anderen iets niet gunnen heb je ook buiten de sxe scene. maar het is wel zo dat sxe vaak wat uhm... extremere naar buitentreed en mensen aanspreekt op dingen. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Wie ben jij om te bepalen of ik bier drink of niet? Straight edgers hebben een beetje last van bemoeizucht en willen hun wil aan anderen opdringen op die gebieden. Wij moeten straight edge respecteren volgens jou, omdat we anders bekrompen zijn, maar andersom niet? Beetje hypocriet! |
|
quote:geen DC maar wel uhm.. ICQ en MSN... en voor ftp moet je rajacker even melen... REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: oh my god.. nooit, maar nog nooit heb ik (en andere edgers hier) hier (or elsewhere) verkondigd dat je niet mag drinken. 'wil aan anderen opdringen'? fuck no, dude. |
|
Ging mij ook om de uitspraak van die gats van XmoronX. Ik vind dat soort uitspraken gruwelijk fout. |
|
quote:gelukkig zijn niet alle sxeers zo... ik respecteer niemand die mij niet respeteerd. ik verwacht respect voor een keus die ik gemaakt heb omdat ik anderen ook respecteer in hun keuze. ik kijk niemand aan op wat ze doen. hun leven hun keus. het ermee eens zijn is een heel ander verhaal. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
XdeckX zegt het juist. |
|
quote: *zucht* Je let weer eens niet op. Voor mij is sXe iets heel persoonlijks. Dat jij er een paar hebt getroffen die dat niet zo zien is dan jammer. Maar als ik ergens tegen ben en het mezelf daarom onthoud kan ik er toch nooit respect voor hebben? Dat jij het doet moet je helemaal zelf weten. Alleen vraag me niet om er respect voor te tonen. (Let er wel op dat respect tonen niet zomaar iets is) En daarbij heb ik veel liever dat je je geld uitgeeft aan CD's ipv bier. Zodat ik niet alles voor je hoef te uploaden I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: hmm, ohh well, here i am: tim punt smit at home punt nl |
|
quote:Ik denk dat je kritiek op een perosoon met jouw levenstijl nu naar je zelf trekt (ik had het namelijk over die gast van XmoronX). Ik heb nu niet eens geld om bier te kopen. Dankzij het fijne nederlandse stelsel kan Jenje en geen baan en geen uitkering krijgen. |
|
Als je straight edge was geweest had je nu geld zat gehad. Nou ja, ik kan me wel identificeren met die gast van XMaroonX. Kijk, ik heb wel respect voor jou persoontje omdat ik weet dat je het hart op de juiste plaats hebt. Ik heb geen respect voor jou keuze om te drinken. Een mens kan toch alleen respect hebben voor iets dat hijzelf goed acht? Ik heb bijvoorbeeld wel respect voor veganisten. Ik wou dat ik het kon. Want ik denk dat het een goede zaak is. Ik, daarintegen, verwacht totaal geen respect van een veganist voor mijn keuze om vlees te eten. Ik vind dat alleen maar logisch. Zal wel aan mij liggen dan. Ik ben niet zo politiek correct. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:hm trillian doet raar... doet mij es toevoeg aan msn... cabal_666 at hotmail.com REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: ach zo heel goed is Puri toch nie.. hehe. oke. |
|
Als ik niet zoveel cd's had gekocht was ik nog rijk ja Maar ik heb voor eigenlijk elke levensstijl wel respect, ook voor bijvoorbeeld nonnen, dat zij hun leven kunnen toewijden aan iets wat niet bewezen is vind ik erg knap. Ik heb ook wel respect voor sxe, het is alleen niets voor mij daar ik meer iemand ben die de natuurwetten aanhangt (alleen die zwaartekracht zuigt in combinatie met bierpens). Alleen kan ik er erg slecht tegen dat iemand die een bepaalde overtuiging aanhangt dat als de enigste optie ziet, bijvoorbeeld moslims, die vinden dat alles wat niet islamitisch is kapot moet. Zo waren en zijn er grote groepen militante sxe-ers die bijvoorbeeld McDonalds vestigingen aanvallen of nertsen vrijlaten. Allebei heeft het geen zin, en je dringt iemand zo jouw overtuiging op en dat is fout (in mijn overtuiging dan) Maar ey, ik heb Acid Bath geupt .. luister dat nu eens een paar keer, lekkere sludge, met diep snijdende teksten |
|
zeg jenje ... moest jij nog die sektor shit horen? REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Zie, langzaam begin je me te begrijpen. Jij hebt dus geen respect voor dingen die volgens jou fout zijn. Je zou dus best een monnik kunnen worden als de situatie juist was. Omdat je het goede erin ziet. Je zou daarintegen geen Fundamentalistische moslim kunnen worden. Omdat dat in jou oogpunt fout is. Enorm veel bier zuipen, drugs gebruiken en alles neuken waar een gat in zit is in mijn oogpunt fout. Ik kan daar dus ook geen respect voor tonen. Dat wil niet zeggen dat ik je straks je bier uit de handen ga slaan of de Grolsch fabriek zou afbranden (hoewel... ). Maar hoe kun je nou respect tonen voor iets waar je het goede niet van inziet? Acid bath zal ik binnenkort wel even downen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
respect voor nertsenfokkers, ..maar kooien open, nertsen eruit en platbranden die hap! haha HOLY WAR!!!! |
|
quote:Graag HC shit is altijd welkom bij mij Ben alleen niet zo gek van die old school zooi, iets teveel hetzelfde vind ik. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |