|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou de PA wekte naar behoren en we hebben weer geheerst zoals vanouds! |
|
quote: Ik moet wel zeggen dat ik benieuwd ben geworden naar de cd. De hoes is erg mooi in ieder geval.Ben benieuwd hoe de besprekingen zullen zijn. Als je het ver wilt schoppen heb je denk ik wel steun nodig vanuit de tijdschriften, veel mensen vinden dit belangrijk lijkt het wel eens. Maar goed, de aardschok hebben al een lieveling in Severe torture dus ik ben benieuwd... |
|
Hummz... kwalitatief zat het zeer goed in elkaar... alleen klonken de gitaren soms wat rommelig... Maar desondankt voor een band die nog niet zo lang samen is een goed concert.. Nabua Vonveilla |
|
De Aardschok redactie wordt momenteel omgekocht dmv van snoepreisjes naar de Canarische eilanden, dat komt helemaal goed!:-) Was het trouwens underground genoeg voor de puristebn onder ons? het balkon was nog dicht dus het was niet uitverkocht. Zoals het hoort dus in de underground! [Dit bericht is gewijzigd door Monolith op 23-02-2003 14:58] |
|
quote: hehheh, hoezo vanouds, was het de laatste tijd wat minder? Oud Vuil. |
|
nee dat niet, maar we mochten laaste een keer niet spelen omdat de PA kapot was. |
|
Ik heb geweldig genoten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: jij blijft ook bezig, he? Oud Vuil. |
|
Monolith.. was gaaf ja.. speelde T-chord (van B.R.T.) trouwens de gitaar van een van jullie of heeft die gewoon dezelfde (bc rich, spider (?) ) |
|
quote: Tchort had een Warlock, Vin! |
|
Thgort heeft een Warlock met een beasthead, wij hebben alletwee een Beast gitaar |
|
quote: en nu MOCHTEN jullie opens niet meer Je moeder. |
|
Nee, wij wilden wel, maar we mochten opeens niet meer. We hebben op onze knietjes gelegen of we alstebliefd mochten spelen. Een verotte PA klinkt lekker kut dus lekker underground en we hebben heel wat goed te maken in de underground. Zo is het gegaan! |
|
whahahahaha gaaf jullie geven toe Je moeder. |
|
quote: waarom namen jullie dan van die extra lampen mee, dat kost geld en dat is niet underground |
|
quote:begrijp ik het goed als het hier om het optreden in Popfront gaat? want ik heb een heel ander verhaal gehoord daar. jullie wilden niet spelen omdat jullie niet uitversterkt konden worden ofzo. en dat was omdat de avond ervoor de betreffende versterker was opgeblazen. [Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 24-02-2003 21:21] REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
hahaha, roddel ende achterklap, heerlijk smeuig. Oud Vuil. |
|
The Monolith Sabotagecult BV had de avond ervoor de PA onklaar gemaakt, we hadden heel leng niet geoefend en konden ons het niet permiteren om op onze bek te gaan. Dat zouden onze "bazen" erg slecht trekken.. |
|
quote: jullie vrouwen??? jullie moeders??? Oud Vuil. |
|
hij probeert zich eruit te lullen hehehe waar slaat dit topic eigenlijk op? arrogantie nogmaals bevestigen? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 24-02-2003 21:42] Je moeder. |
|
Beste Karnivoor, Deze discussie is al een week oud, iedereen weet hoe het zit behalve jij. Nu ben ik de meest belachelijke verhalen de wereld in aan het helpen en wat zegt het Orakel? "Hij probeert zich eruit te lullen" Voel je jezelf nu niet een ongelooflijke domme lul Karnivoor? Ja he? |
|
Ben benieuwd of er ooit nog eens een bespreking van het concert in het "severe torture" propagandablad aars-gok komt te staan. Deze maand zijn ze de live concerte in ieder geval vergeten. maar gelukkig werd dat overigens gecompenseerd met een boeiend interview met de "Guano apes" |
|
quote: heeeej, onzin uitkramen is mijn specialiteit op dit forum. heerlijk. Oud Vuil. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |