|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: LOL, Emp en Large is precies het zelfde. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: EMP had iig veel meer dan Large ... weet niet hoe het nu is heb het al een jaar niet meer The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Large is wel wat duur inderdaad... Maar om nou gelijk te gaan schelden. Je hoeft toch zeker niet bij Large te kopen? DVD's zijn er bijvoorbeeld ook vreselijk duur... nou, die kun je ook elders kopen... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ach, ze hebben soms wel wat aardige aanbiedingen (qua CDs dan, over shirts begin ik maar niet), zoals Amon Amarth - Once Sent..., die was 8,50 Euro geloof ik. Tja, voor die 3 Euro verschil met Displeased fiets ik wel even langs. Maar verder stelt het weinig meer voor...Of dat jammer is betwijfel ik, wanneer ik zie dat de plaatselijke skatertjes en nu-metal gastjes ook met de nieuwste Large catalogus lopen te pronken... |
|
Voor shirts is het een kutbedrijf, had er eens een paar shirts besteld. Scheve opdrukken, drukfouten enz. Terugsturen weer wachten op je shirt, gvd weer opdruk scheef. Was dus gelijk de laatste keer. Geef mij dan maar Displeased, geven prima service. Had een keer Opeth LS besteld maar had van achtelijke hippie mouwen, kon hem zonder probleem omruilen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: wat is displeased ? ( en ik vraag hier niet om een vertaling) |
|
|
|
quote: Moet je hier op voorhand betalen of achteraf ? |
|
quote: Automatische incasso. En als ze dan voor bv 50 gulden aan artikelen niet hebben schrijven ze toch 25 gulden af en voor die 25 gulden krijg je dan een waardebon!!! Schrijf dan GODVERDOMME die 25 gulden niet af!!!! En dan trekken die mongolen op de metalmarket een lang gezicht als je met zon waardebon betaald!!!!! Tyfus bedrijf dus I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Behoorlijk bout jah! ik heb vorig jaar 1,5 maand voor sinterklaas een bestelling gedaan.. kreeg het van mn ouders dus maar wat cdtjes besteld, poster en n ketting.. het werd verdomme pas halverwege januari bezorgd!! en dan zit nog maar de helft van je bestelling in je langverwachte pakketje.. |
|
Ik heb er één keer een stuk of 10 CD's besteld, kwamen binnen 2 weken binnen, alles erin, perfect... |
|
ik kreeg weer ineens na lange tijd een large in de bus, deed hem open, en barste in lachen uit wat een jammer blad is het toch |
|
quote: Zelfs vanuit Duitsland (Perverted taste) heb ik heb binnen een week. Large is traag |
|
quote:Waarom krijg je dat ding dan ? Als je een jaar niks besteld heb krijg je de catalogus niet meer .. dus je hebt het afgelopen jaar iets uit dat ding besteld! |
|
quote:ik weet niet, ik heb heel lang geleden een keer dat blad aangevraagd op die site, en toen heb ik dat blad een keer of 4 gekregen en een keer iets uit besteld. en nu krijg ik hem opeens weer. vind ik opzich beetje vreemd |
|
Jaaahhhaaa neeeeeeee niks ervan!!! CONFESS !!!! YOU SINNERRRR !! |
|
quote:hahahaah ok ok ik beken.. ik koop al die gothic jurken en en en die slipknot t shirts en en en en koRn shirts |
|
quote:I knew it .. I knew it! |
|
quote:jah maar als ik dat niet doe heb ik het gevoel dat ik geen goede zm'er ben... |
|
quote:Hehehehe .. Nou om het goed te maken hoef je deze keer alleen maar 1 Avril Lawattes cd en shirt te bestellen .... |
|
quote:oh oke, heb er namelijk al drie en al haar posters enzow. |
|
Ik kan níet wachten totdat de Large hier op de mat valt! Welk Korn-shirtje zou ik nou weer gaan bestellen! Altijd spannend! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Iew ... hmm hmm damn .. jij bent übertruemetal |
|
quote:jah ik weet het. ik bredoel... ik heb gewoon al die mooie sieraden uit de large enzow. en jah alks die shirts en die girlies enzow... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |