|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, goed punt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Tot over twee weken dan maar. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Je gaat 'm in de gaten houden? |
|
Genieten dit ! |
|
Ik zoek bijna dagelijks platen en bandjes op marktplaats... dus ontsnappen is ook bijna onmogelijk. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 18-11-2013 22:22] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Goed bezig. |
|
quote: Mooi. Op eigen initiatief of er af gegooid? Vraag me af hoeveel meldingen er nodig zijn. |
|
Over afzetterij gesproken: is er nog niemand gevallen over de belachelijke prijzen die Discorder tegenwoordig hanteert, onder het mom van "ja maar, we moeten het merendeel van wat we aanbieden importeren uit het buitenland"? |
|
Ja. Disorder was al wel vaker aan de prijs, maar vanaf Discorder is het gewoon helemaal niet meer de moeite waard om in de gaten te houden. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 18-11-2013 22:59] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Dat bedoel ik dus. Heb ook wel eens longsleeves van € 79,- en hoodies van € 89,- in het overzicht zien staan. Dat je bandmerchandise überhaupt voor zo'n prijs aan durft te bieden... |
|
quote: Zelf, denk ik. |
|
quote: aanbieden is één ding, maar waar ik altijd benieuwd naar ben is of er ook mensen dat dan daadwerkelijk kopen. |
|
quote: Dat is een leugen; hun systeem is gelinked aan dat van groothandelaar Bertus (met als verschil dat discorder, door en door Joods als ze zijn, een bepaald percentage bovenop de prijzen heeft gedaan) en daar halen ze dus ook grotendeels hun spul vandaan. Reguliere platenzaken zijn tegenwoordig dus veel goedkoper dan discorder. Ik hoop dat dat kutbedrijf zsm failliet gaat iig. Mensen die Lars heten (en actief zijn in metal) zijn sowieso niet te vertrouwen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Nu kan ik niet meer zien om welke releases het precies ging, jammer wel. |
|
Hmm, men mag toch vragen wat men wil? Bevalt de prijs niet, koop je het niet daar. Qua cdr's is het discutabel of het doorverkocht mag worden. Wel een gave actie om het op MP te zetten. Boeiender |
|
GRINDBASHERS - E.P. Bachlaandays Revisited" exclusive handnumbered CD-R |
|
op marktplaats ? Link. |
|
quote: Ongeveer alles van Mayhem, inclusief bootlegs. Maar wel dus allemaal CDr of DVDr, dus hoe dan ook illegaal. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ja die bootlegs daar gaat het om, misschien waren er bij die ik nog niet heb. Heb ik ook allemaal illegaal hoor. |
|
Witte albums zijn toch per definitie ilegaal? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Ik zeg: Doen! En ik wist niet dat er ook bootlegs bij zaten, die zijn sowieso illegaal, dus daar over janken is een beetje sneu. Boeiender |
|
Ik had ook beter moeten weten. Bestel (en betaal) een paar weken geleden de reissue Storm of the lights bane PD van Dissection via discorder voor 31,99 euro. Krijg ik vandaag een email dat het product niet meer leverbaar is. Maar exact hetzelfde product staat op voorraad voor 50.98 euro. Even een mailtje leert mij dat ze het product niet meer voor de eerdere prijs kunnen leveren. . Nu even wat verkoop voorwaarden(consumentenbond) erheen gestuurd, moet wel lang wachten op antwoord... wouter023 |
|
mede daarom zijn er gelukkig ook genoeg betrouwbare en betaalbare alternatieven, alleen in nederland bijvoorbeeld al... I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |