|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:jAh ViNd Ik OoK |
|
quote:KauWgoMmETjhe ? |
|
OnTOpiC?!!!!!!! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:HeB jE BuBbElGuM D@n? |
|
quote:Ja mAn ZekEr ok chill WeeT jE |
|
Het ergste is dan nog dat dat hitsig wicht dat vroeger die gothic kleedjes showde nu vervangen is door een paar lelijk magere krengen. wat een marketing fout van jewelste . |
|
nou, vanuit comercieel oogpunt niet maar das niet underground he Je moeder. |
|
Hehehe wat ik wel typisch vind aan die Large catalogus is dat als ik alle metal shirtjes, cds enzo heb doorgekeken, ik nog niet eens op de helft van het blad ben. Daarna komen al die waanzinnige ONZIN dingen als poppen, dure video's, rare posters enzo... hahaha... Ik snap niet wie daar nou ooit iets van besteld... Zenial |
|
quote: blijkbaar is dat spul toch meer in trek dan een fatsoenlijk metal t-shirt/ poster, want ze zetten het er keer op keer terug in. t zal wel veel gekocht worden door van die " alternatieve" pubertjes ofzo. |
|
quote: HEY Ik puber al alng niet meer ... |
|
Een paar van die mooie zwaarden is toch leuk voor je boven je bed |
|
quote: jij koopt dus van die gummy-beer posters en marilyn manson poppetjes nee ik aan |
|
quote: Ikke ??? Neeeee |
|
Maar om even terug te komen op de originele post, als je af en toe op eBay kijkt, weet je dat er voor die oude Immortal Picture Discs veeeeel geld wordt betaald! Dus ik stond er wel behoorlijk van te kijken dat ze die nu ook bij de Large verkochten, maar ik was niet verbaasd over de prijs die ze ervoor vroegen. Relatief gezien zijn ze niet eens zo duur... Zenial |
|
quote: Juist, verschrikkelijk irritant vind ik het. 'K krijg dat blad een goed 7 a 8 jaar en in het begin stond dat ding gewoon vol met shirts en sweaters, nu zie je de shirts afdeling met ieder blad die je krijgt inkorten. Nu in de laatste verkochten ze ook electronica. Ik heb ook al is een mailtje gestuurd toen er weer zo'n "u besteld te weinig" brief bij zat maarja het zal hun een rotzorg zijn. Als ze maar verkopen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Ja duh .. het is een bedrijf, die moeten winst maken anders kunnen ze er mee ophouden! Face it : metal is geen moneymaker |
|
quote: Nee, ook nooit geweest. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Dat hele underground gedoe kan dan wel best stoer en true zijn, maar ondertussen is het dus wel fucking moeilijk om wat vette posters of shirts vast te krijgen. Natuurlijk nog liever dat dan dat metal mode zou worden. Ik moet er niet aan denken dat alle " posers" morgen zouden gaan rondlopen met metal shirts, gewoon omdat het mode zou zijn |
|
quote: Als je om je heen gekeken had de laatste tijd had je gezien dat (nu)metal al een aardig eind in de mode was, 't was in ieder geval een trend. En d'r is niks mis met eens een beetje moeite te doen voor artikelen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
hèhè, ben gerustgesteld nu ik weet waarover het gaat: had eerst gelezen "niet normaal die lange flikkers"... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote: 1. Nu-metal is geen metal, maar bucht 2. Ik doe niet graag moeite, voor niets, ben nogal leeg |
|
Large heeft wel toffe aanbiedingen, als je goed zoekt, maar het zou handig zijn als ze die dingen ook voorradig hadden ,... en niet zo talmen als ze je wat moeten terugbetalen (was vroeger anders, maar ja) m.a.w. Sinds kort probeer ik bestellen bij Large liever te vermijden. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
het enige in de large wat ik interressant vond was die back in black backpatch, meer niet... maar om daar nu 3, 95 verzendkosten bovenop te gaan betalen... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
probleem van de large is dat ze dingen in dat blad hebben die ze niet eens hebben en ook niet aan te komen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |