|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Sounds = |
|
quote: Helaasch, heb em al omgeruild bij displeased. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ik bedoel Belgisch Limburg |
|
Geen ander topic gevonden over afzetterij via mailorder/marktplaats e.d. dus nu maar hier. Deze schandknaap uit Almere probeert een Mayhem cd-r/dvd-r collectie te verkopen op Marktplaats. Ik heb melding gemaakt bij MP maar die doen niks, de verkoper reageert niet op mijn beledigingen en mijn scherts-bod van 0,01 is ook al afgewezen... aan anderen nu de beurt om deze klootzak lastig te vallen. http://www.marktplaats.nl/a/cd-s-en-dvd-s/cd-s-hardrock-en-metal/m746404463-mayhem-black-metal-cd-dvd-collectie.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr Have fun! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Iemand heeft 40,- geboden!!! The Insanity!!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Die Ben heeft zelf geen zin om alles te gaan zoeken en branden. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 18-11-2013 21:48] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik ben geen expert, maar wat is precies het probleem? Dat het allemaal cd'rs zijn? |
|
Ziet er goed uit, misschien dat ik ook maar even bied. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Rom of rip? |
|
quote: Tweedehands cd'rs, mind you. Dikke kans dat een aantal van die krengen over een tijdje (of nu al) niet eens meer afgespeeld kunnen worden. edit: dit zou moeten vallen onder heling van gestolen goederen zelfs. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 18-11-2013 22:00] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
jammer dit. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Bod is verwijderd. |
|
Die had dit pas later gezien waarschijnlijk: "allen zijn wel cd'r en dvd'r" Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Goed punt wel. Dit moet toch niet goed kunnen gaan. Kopieën maken voor thuisgebruik, prima, maar verkopen? Neuh. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik ben in een gulle bui en heb 0,02 (incl. verzending uiteraard) geboden. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Melding gemaakt. Heel flauw dit: Adverteerder ****** heeft uw bod van EUR 14,88 op 'MAYHEM Black Metal CD & DVD Collectie.' (http://www.marktplaats.nl/a/cd-s-en-dvd-s/cd-s-hardrock-en-metal/m746404463-mayhem-black-metal-cd-dvd-collectie.html) afgewezen. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 18-11-2013 22:11] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Waar/hoe doe je dat precies eigenlijk? Misschien doe ik de moeite ook nog wel dan. |
|
quote: Probeer 6.66. |
|
quote: Weet niet of je een account nodig hebt, maar er staat voor mij in ieder geval een knop "Tip Markplaats" onderaan. Dan "In strijd met de regels" en "Verboden of verdacht product of dienst (lees meer)" gekozen. quote: :v [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 18-11-2013 22:14] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Rechts onder, knop "tip marktplaats" Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Die had ik ook gespot ja, maar dat leek me een wat laffe route. Ik vond wel Contact -> Probleem met adverteerder of bieder -> Melding verdachte adverteerder, maar dat is misschien wel weer wat grof geschut. |
|
En weg Thanks guys Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Oh, netjes: "De door u gezochte advertentie is helaas niet meer beschikbaar." Problem solved . |
|
quote: Ja, dat gaat misschien weer wat te ver. Ik heb hem in ieder geval zelf nog een bericht gestuurd, reactie: "hallo bedankt voor de tip." > Subject: Reactie: MAYHEM Black Metal CD & DVD Collectie. > Date: Mon, 18 Nov 2013 22:12:44 +0100 > > Reactie op uw advertentie 'MAYHEM Black Metal CD & DVD Collectie.' > > Verkoop van gekopieerd auteursrechtelijk beschermd materiaal mag niet. Zou deze advertentie maar weg halen. quote: Ook @ Mortis Rex. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 18-11-2013 22:16] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |