|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
valt op zich wel mee hier hebben we ene zaak die die truien voor min 55 euro verkoopt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
kunnen we de inhoud van dit topic niet aangetekend naar Large sturen? Dan weten ze in één keer wat er schort, en wat ze eraan kunnen doen. |
|
de medewerkers hebben als een een "aardig" telefoontje gekregen heb dat hele bedrijf volgescholden> die cd's zijn daar helemaal erg had er eens 15 besteld ze hadden er wel 1 van *applaus die cd was ook nog een cd die net uit was toen alle bekende shit hebben ze wel maar zodra het jaren 80 ofzo is en "geen" grote naam hebben ze het niet,maar het staat wel in dat fucking poser blad Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Haha, die heb ik ook (die Opeth LS) ik vindt die Hippie-mouwen juist ontzettend relaxed Dit slaat nergens op. |
|
quote: Das nog eens een idee! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
okay veles- black hateful metal op Vinyl |
|
Ik vraag me af hoe ze bij large ineens weer aan SAMAEL - BLOOD RITUAL t-shirts komen.. herprints? |
|
Ja, zeg.. Echt fkkking veel te duur al die crap.. En nog ook nog zo'n beperkte keus... Heej.. Maar t nieuwe album van CoF staat d'r wel bij he Ad Astra... |
|
sterf |
|
quote: Large is gewoon van EMP hoor. Een aantal jaren geleden heeft Emp 50% van de aandelen van Large opgekocht. Catalogus van Large is een vertaling van de duitse cataloog van Emp. Let maar es op de duitse woorden die er soms tussen staan. http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
quote: Ik zag het ook. Gewoon een heel nieuw band logo bijgeplakt I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Whaha, ik had die LS ook binnengekregen maar dat ding zoog dus echt, net een girly man haha Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Fuck de Large godver !! Vroeger hadden ze nog een shirt van Deicide, met een opengesneden Jezus, het enige obscure wat ze nu hebben is een Eminem die z'n mindelvinger opsteekt... Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
quote: Neej man, die vette cradle-collectie is echt wel oBsCuUUrrR Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ach, zij willen ook (alleen maar) geld verdienen. Maar ik blijf me toch verbazen over het feit dat ze nu een r&b/rap afdeling hebben. MuayThaigerrr!! |
|
Ik vind dat Cypres Hill shirt anders best wel geinig... *kijkt paranoide om zich heen en verwacht de eerste rotte groenten al zijn kant op vliegen* "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Wat is Cypres Hill? (ik heb geen large blad, gelukkig zo te lezen...) Blah, /me begint toch maar alvast met rotte tomaten te smijten... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Verkopen?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Nog meer absurde prijzen (heb zelf net óók ff zitten kijken), De dvd's van crouching tiger hidden dragon en braveheart kosten 40 pleuro. CTHD heb ik voor 15 gekocht en Braveheart voor 25 zien liggen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Zijn ook herpersingen.. |
|
Ik heb die Large al een jaar of 10 en vroeger waren ze best oke, maar wat een teringzooi staat er tegenwoordig tussen! Het lijkt gvd de nieuwe Neckermann catalogus wel! En... ze hebben de laatste jaren nooit, echt NOOIT gelijk op voorraad wat ik bestel. Nee, Large heeft nu echt afgedaan. Ik haal mijn CD'tjes tegenwoordig gewoon weer in de metalplatenzaken, betaal je wel een paar plEurootjes meer, maar je hoeft er dan tenminste niet 3 a 4 weken op te wachten... |
|
quote: Metalplatenzaken ? Wat is dat ? |
|
quote: Een soort Free Record Shop waar ze alleen metal CD's en -shirts verkopen |
|
quote: Dat bestaat niet in Limburg. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |